مدافع بارسلونا معتقد است مورینیو مشکلات زیادی را در رختکن با بازیکنان دارد که اول باید به آنها رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روئیترز، جوارد پیکه عملکرد تیتو ویلانوا راستودو اعلام کرد مربی پرتغالی کهکشانی ها اول باید مشکلات خود در برنابئو را حل کند، سپس در مورد تیم های دیگر صحبت کند.

این مدافع 25 ساله در تساوی 2 بر 2 روز یک شنبه مقابل رئال مادرید غایب بود اما از فرصت استفاده کرد تا درگیری لفظی خود با مورینیو را ادامه دهد.

وی در مصاحبه ای رادیویی گفت: واضح است که دیگر مورینیو همانند فصل قبل برابر بارسلونا جبهه نمی گیرد چرا که حالا فاصله ی ما با آنها 18 امتیاز است.

وی در ادامه افزود: مورینیو متوجه شده که دیگر لازم نیست در بارسلونا دنبال ایراد بگردد چرا که مشکلات فراوانی در برنائبو دارد که بهتر است اول به آنها رسیدگی کند.

پیکه اصرار دارد که هنوز با وجود این اختلاف 18 امتیازی میان 2 رقیب دیرینه، امیدهای قهرمانی برای رئال وجود دارد بنابراین بارسلونا نباید به هیچ عنوان کوتاه بیاید.

وی در این ارتباط گفت: حقیقت این است که تیم رقیب هنوز امید دارد. لیگ هنوز تمام نشده،  درست است که ما شروع رویارویی داشتیم اما زمانی را به خاطر بیاورید، که ما 12 امتیاز جلو بودیم اما برای قهرمانی در لیگ مجبور بودیم تا از برنائبو عبور کنیم. بنابراین نباید تلاش را قطع کرد./مح
برچسب ها: درگیری ، پیکه ، مورینیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار