سرمربی تیم متین وارنای ورامین گفت: باتوجه به تمرینات انجام شده روند آماده سازی تیم سیر صعودی داشته وبه دنبال نتایج قابل قبول در لیگ هستیم.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای انجام بازیهای قابل قبول وکسب نتایج مطلوب در لیگ امسال اقدام به برگزاری چند دیدار تدارکاتی کردیم که در این بازیها به هیچ عنوان نتیجه برای من ملاک نبود بلکه به دنبال رسیدن به هماهنگی تاکتیکی شاگردانم بودم. بازیکنان توانتستندبا قرار گرفتن در فضای مسابقه عملکرد واقعی خودرا به نمایش گذاشتند.

وی یادآور شد: ترکیب امسال تیم متین رامین تلفیقی از نیروهای جوان وبزرگسال است. خوشبختانه هماهنگی میان آنهابه خوبی انجام شده وبه طور قطع با بهره گیری از تجارب پیشکسوتان وانگیزه جوانان در لیگ امسال نتایج قابل قبول وخوبی را به دست می آوریم.

مصطفی کارخانه در خصوص وضعیت مسابقات لیگ برتر امسال گفت: من جزو یکی ازمربیان قدیمی حاضر در مسابقات لیگ محسوب می شوم به جرأت وبا بهره گیری از تجارب گذشته ام می گویم که لیگ امسال یکی از سخت ترین وحساسترین لیگهای والیبال کشورمان خواهد بود.

وی تصریح کرد: هر تیمی که بخواهد در لیگ برتر امسال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند باید از بسیاری موانع و فاکتورها عبور کند در گذشته انگیزه برای قهرمانی کم بود ولی امسال حتی تیمهای تازه واردی چون ورامین هم مدعی رسیدن به سکوی نخست بازیها هستند.

سرمربی تیم متین ورامین یادآور شد: وقتی تعداد تیمهای شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر به عدد 12 می رسد یعنی مسئولان هم به کیفیت وهم به کمیت این رقابت ها اهمیت می دهند. هر تیمی که در مسابقات لیگ پول بیشتری را صرف کند به تبع نیروهای بهتری را به خدمت گرفته ونتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

کارخانه گفت: به طور قطع امسال همگان شاهد بازیهای زیبا و جذابی خواهند بودهرتیمی که در برابر حریفانش کوچکترین غفلت را داشته باشد نتیجه را واگذار می کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار