رئيس عقيدتي سياسي سازمان جغرافيايي نيروهاي مسلح گفت: با توكل به خدا و پشتكار متخصصان داخلي، جمهوري اسلامي ايران به زودي پادزهر توطئه تحريم رسانه‌اي غرب را توليد كرده و اخبار خود را از كانال ديگري به گوش جهانيان خواهد رساند.

حجت ‌الاسلام والمسلمين رضا شاه‌محمدي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه تحريم برون مرزي رسانه‌هاي ايران نمي‌تواند از اشاعه پيام انقلاب  اسلامي جلوگيري كند، اظهار داشت: هر بار كه دشمن، تحريم جديدي را عليه ايران آغاز مي‌كند مدعي مي‌شود كه اين شديدترين تحريم است اما پس از گذشت مدت كوتاهي مجبور مي‌شود که به كارساز نبودن تحريم‌ها اذعان کند.

وي افزود:‌ جهان استكبار مي‌داند که نمي‌تواند مسير مقاومت و ابتكار عمل ملت ايران را سد کند لذا براي جلوگيري از اشاعه آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و توانمندي‌هاي متخصصين ايراني، پنهان كردن ابتكار، خلاقيت، نوآوري و شهامت جوانان متعهد اين سرزمين، تحريم رسانه‌اي و تلاش براي جلوگيري از پخش شبكه‌هاي برون‌مرزي را در دستور كار خود قرار داده‌ است.

رئيس عقيدتي سياسي سازمان جغرافيايي نيروهاي مسلح تصريح کرد: پيام انقلاب اسلامي به سراسر جهان رسيده و ملت‌هاي آزادي‌خواه در اقصي نقاط جهان از جمله شمال آفريقا، اروپا و حتي آمريكا بيدار شده‌ و عليه حاكمان ظالم خود به پا خاسته‌اند، بنابراين انجام چنين اقداماتي نمي‌تواند براي مستکبران مثمرثمر باشد.

شاه محمدي با تاكيد بر اين نكته كه دشمن در هيچ لحظه‌اي براي ضربه زدن به قدرت و توانمندي انقلاب اسلامي درنگ نمي‌كند، خاطرنشان كرد: با توكل به خدا و شناخت توانمندي و پشتكار متخصصان داخلي، جمهوري اسلامي ايران به زودي پادزهر توطئه تحريم رسانه‌اي غرب را توليد كرده و اخبار خود را از كانال ديگري به گوش جهانيان خواهد رساند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: شاهمحمدی ، پیام ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار