مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري گفت : بازنشستگان خراسان شمالي پس از ثبت نام بلافاصله طي مدت یک ماه به شهرهای زیارتی مشهد ، قم و شیراز و دیگر شهرهای کشور به اتفاق یک همراه اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ،  ایراندخت عطاریان  با اعلام این مطلب گفت : این تعداد سهمیه علاوه بر سهمیه ای است که هراستان از سفرهای زیارتی وسیاحتی دارد ، بنابراین تمامی بازنشستگان شهرستان بجنورد و شهرهای تابعه می توانند ظرف روزهای آینده برای ثبت نام به کانونهای بازنشستگی آموزش و پرورش و علوم پزشکی مراجعه کنند .
 عطاریان با تأکید براينکه  بازنشستگانی که برای سفرهای زیارتی ثبت نام کنند از تسهیلات ویژه بابت چهار روز سفر برخوردار خواهند شد ، يادآور شد : این افراد پس از ثبت نام بلافاصله ظرف مدت یکماه به شهرهای زیارتی مشهد ، قم و شیراز و دیگر شهرهای کشور به اتفاق یک همراه اعزام خواهند شد .
وي در ادامه به اجرای طرح توانمندسازی بازنشستگان اشاره کرد و اذعان داشت : به یمن حضور پربرکت مقام معظم رهبری اجرای فاز اول این پروژه ملی بزودی از استان خراسان شمالی آغاز خواهد شد و در این پروژه بازنشستگان می توانند در قالب تشکیل تعاونی های چند منظوره از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
  مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوري خاطرنشان کرد : اين صندوق  پس از بررسی درخواستهای بازنشستگان برای استفاده از وام توانمند سازی ، آنها را به بانک عامل معرفی خواهد کرد ./ف

برچسب ها: سهمیه ، سفر ، زیارتی ، سیاحتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار