در پایان مرحله نخست انتخاب محبوب ترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2012 توسط سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، مهدوی کیا، رحمتی و نویدکیا سه بازیکن محبوب ایرانی در تعقیب ستارگان خارجي هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درحالی مرحله اول انتخاب محبوب ترین بازیکن فوتبال جهان پایان پذیرفت که مهدی مهدوی کیا از پرسپولیس، سید مهدی رحمتی از استقلال و رسول نویدکیا از سپاهان جزو نفرات انتخاب شده در مرحله دوم حضور دارند.

لازم به ذکر است، رأی گیری مرحله دوم این سایت معتبر، از دیروز دوشنبه 24 مهرماه آغاز شده است و تا یکشنبه 30 مهر ادامه خواهد داشت و کاربران اینترنتی می توانند از بین کاندیداهای نهایی که 33 بازیکن از قاره آمریکایی جنوبی، 13 بازیکن از قاره آمریکایی شمالی و مرکزی، 18 بازیکن از آفریقا، 27 بازیکن از قاره آسیا، 8 بازیکن از قاره اقیانوسیه و 79 بازیکن از قاره اروپا بازیکن محبوب خودشان را در سایت (IFFHS) انتخاب کنند.

شایان ذکر است: مرحله سوم و نهایی این انتخاب با حضور 8 بازیکن از اروپا، 8 بازیکن از آمریکای جنوبی، 5 بازیکن از آمریکای شمالی، 5 بازیکن از آفریقا، 5 بازیکن از آسیا و یک بازیکن از اقیانوسیه در تاریخ شنبه  11 آذر تا پنجشنبه 14 دی برگزار خواهد شد تا بالاخره محبوبترین فوتبالیست معرفی شود.

گفتني است، در این لیست بازیکنانی هم چون: مسی، توز، زانتی، نیمار، رونالدینهو، فورلان از قاره آمریکا؛ کریستیانو رونالدو، اوزیل، اشتایگر، جرالد، رونی، کاسیاس، اینیستا، بنزما، ریبری، توتی، دل پیرو، پیرلو روبن و فان پرسی از قاره اروپا در کنار فنگ، ژنگ، چهتری، عرفان، مهدوی کیا، رحمتی، نویدکیا، احمد یاسین، هوندا، کاگاوا، ناگاماتو، حسن عبدالفتاح، الغرایدی و القحطانی از آسیا دیده می شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار