مادر بسیجی که نوزاد یک ماهه خود با نام «علیا ابراهیم زاده » را با سربند 'یاحسین (ع)' به دیدار رهبری آورده بود، گفت: با عشق به دیدن رهبر آمده ام.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،

ششمین روز از حضور مقام معظم رهبری در حالی سپری شد که ایشان در دارالمصلین شیروان و مردم ولایی این خطه از استان خراسان شمالی حضور یافتند و گره های انتظار را صمیمانه و مهربان گشودند و دیدگان خسته، خیس و به راه مانده دلباختگان ولایت را با نور حضور خود روشنی بخشیدند.

عصر 24 مهر نیز معظم له در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد و در جمع گسترده اقشار مختلف بسیجی استان خراسان شمالی حضور یافتند و با عنایت ویژه، بذر محبت را در ذهن های این قشر تأثیرگذار کاشتند و دست محبت شان را با کلمات و جملات اساسی و راهبردی شان بر سر و روی مشتاقان خود کشیدند.

«عباس جلالی»، مسئول بسیج اصناف شهرستان گرمه که مشتاقانه همچون دیگر بسیجیان مدعو در صف انتظار ایستاده بود، گفت: رهبر امید و جان ماست و این راه را تنها برای دیدن رهبر طی کرده ایم.

وی گوش به فرمان رهبری بودن را ویژگی یک بسیجی مخلص عنوان کرد و افزود: حضور رهبری در این استان این ویژگی را در ما تقویت می کند.

جلالی حفظ وحدت را مورد تأکید قرار داد و گفت: تحکیم وحدت، مهم ترین موضوعی است که در ما اراده ای بزرگ ایجاد می کند و به وسیله آن می توانیم محکم تر از همیشه در برابر دشمنان بایستیم و استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند.

«سکینه بهشتی»، فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و دانشجوی بسیجی، احساسات خود را با بیان جمله "خیلی خوشحالم از دیدن رهبرم" بازگو کرد و توصیف این حس را خیلی سخت برشمرد.

وی همچنین گفت: باید همه ما حواسمان جمع سخنان رهبری و عملی ساختن منویات رهبر عزیز باشد.

«عفت و طاهره وقاری»، دو خواهر بسیجی که پیش از ورود به مراسم دیدار بر کف دست هایشان جملات "جانم فدای رهبری"، "ستون خیمه کشور؛ سلام " و" دنیا بداند؛ علی تنها نیست " و "در این زمانه غریب، تو تکیه گاه منی" را نوشته بودند، با خواندن شعری " آتش بگیر تا بدانی که چه می کشم/ احساس سوختن به تماشا نمی شود" آنچه در دل داشتند را عنوان کردند.

این دوخواهر نکته قابل توجه در سفر مقام معظم رهبری به این استان را شکل گیری و نشر فرهنگ وحدت عملی مردم عنوان کردند و گفتند: آنچه که همیشه گفته می شد و در ذهن ابرقدرت هایی که خود خیال می کنند ابرقدرت هستند معنای این وحدت نمی گنجید؛ این روزها حضور اقشار مختلف مردم، وحدت روشن و آشکاری را در عمل ها هویدا کرد و مشت محکمی بر دهان زیاده گویان و یاوه سرایان کوباند.

مادر بسیجی که نوزاد یک ماهه خود با نام «علیا ابراهیم زاده » را با سربند "یاحسین (ع)" به دیدار رهبری آورده بود، گفت: با همه عشق به دیدن رهبر آمده ام.

«عماد گرمه ای» از بسیجیان فعال در یکی از پایگاه های بسیج محلات شهرستان گرمه نیز حضور خود را به دلیل عشق و حمایت از رهبری اعلام و تأکید کرد: عاشق رهبرم و از مولایم حمایت می کنم و می دانم با حضور ولی امر مسلمین دراین استان شرایط زندگی در ابعاد مختلف فکری و فرهنگی و اجتماعی تغییر می کند و ارتقا می یابد./س

برچسب ها: رهبر ، حاشیه ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.