سردار کاظميني:

رزمايش "الي بيت‌المقدس" فردا آغاز مي‌شود؛ تکذيب دخالت سپاه در اختلال سايبري ديگر کشورها

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ ضمن تشريح اهداف رزمايش "الي بيت‌المقدس گفت: سپاه هيچگونه دخالتي در زمينه اختلال سايبري سيستم‌هاي اطلاعاتي کشورهاي ديگر انجام نداده و اخبار منتشره در اين مورد کذب محض است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، صبح امروز(سه شنبه) سردار محسن کاظميني فرمانده سپاه تهران بزرگ در نشست خبري که در سالن شهيد سليماني سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد، به تشريح رزمايش بزرگ "الي بيت المقدس" و اهداف اين رزمايش پرداخت.

سردار کاظميني ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: اين رزمايش بي‌نظير در روزهاي چهارشنبه،‌ پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد و پاسخي است به اهانت‌هاي صهيونيست‌ها به پيامبر اسلام و تهديدات آنها عليه جمهوري اسلامي ايران؛ لذا سپاه تهران با اين رزمايش پاسخ دندان شکني به اين اهانت‌ها و تهديدات خواهد داد و لا الله الا الله و محمد رسول الله رمز اين رزمايش است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصريح کرد: هدف‌هاي عملياتي اين رزمايش با توجه به برنامه‌اي که دشمنان انقلاب و استکبار جهاني عليه ايران دارند، طراحي شده است.

کاظميني ادامه داد: در اين رزمايش براي مقابله با تهديدات نرم، تهديدات امنيتي،‌ تهديدات سايبري و مسلحانه و همينطور تازش‌هاي هوايي دشمن برنامه‌هاي متنوعي طراحي شده است.

وي افزود: اين رزمايش غير از قرارگاه اصلي که تهران بزرگ است در قرارگاه فرعي ديگري هم هدايت و کنترل آن را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله، قرارگاه‌هاي کميل، حمزه، الزهرا، آل محمد، لشکر 27 محمد رسول الله، مالک، ولي‌عصر(عج)، سايبري، کربلا و صابرين بسيج را از قرارگاه‌هاي فرعي اين رزمايش خواند.

کاظميني يادآور شد: اين 10 قرارگاه، مانور خود را با فرضيات پيش بيني شده در هشت منطقه مجزا انجام مي‌دهند.
وي تصريح کرد: در اين رزمايش، 120 گردان رزمي و 30 گردان پشتيباني رزم، پيش بيني شده و در روز جمعه که روز سوم رزمايش است در ميدان فلسطين 180 گردان الزهرا و عاشورا نيز که جمعا 330 گردان مي‌شود شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اين رزمايش را داراي سه مرحله دانست و افزود: مرحله اول رزمايش در روز چهارشنبه اجرا مي‌شود که شامل فراخواني و سازماندهي نيروهاي بسيج است.

کاظميني اضافه کرد: مرحله دوم رزمايش، حرکت به مناطق مانوري پيش بيني شده است که گردان‌هاي رزم در اين مناطق حضور به هم رسانده و تا پايان روز جمعه به رزمايش ادامه خواهند داد.

وي ادامه داد: مرحله سوم رزمايش، شامل تجمع گردان‌هاي الزهرا، عاشورا،‌ نيروهاي مردمي و حزب الله در ميدان فلسطين خواهد بود که از سه مسير به سمت اين ميدان حرکت خواهند کرد؛ اين مسيرها شامل خيابان طالقاني از زير پل حافظ به ميدان فلسطين، مسير دوم از ميدان وليعصر به ميدان فلسطين و مسير سوم از چهار راه وليعصر به ميدان فلسطين خواهد بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تأکيد کرد: در اين روز و با تجمع گسترده در ميدان فلسطين، اعتراض خود را نسبت به اهانت به پيامبر اکرم(ص) اعلام خواهيم کرد و قطعنامه‌اي در اين باره قرائت خواهد شد.

وي همچنين خاطرنشان کرد: سپاه هيچگونه دخالتي در زمينه اختلال سايبري سيستم‌هاي اطلاعاتي کشورهاي ديگر انجام نداده و اخبار منتشره در اين مورد کذب محض است.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۶:۱۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
چه ميکنه اين امنيتي دفاعي باشگاه، اي ول خسته نباشيد
آخرین اخبار