سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان فعالیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان را موجب تقویت دیپلماسی فرهنگی اصفهان دانست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدی جمالی نژاد   در آیین تودیع و معارفه رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان با اشاره به اقدامات این نمایندگی در سال های اخیر اظهار کرد: این نمایندگی در هویت بخشی بین المللی به شهر تاریخی اصفهان دربرگزاری هفته های فرهنگی قوی عمل کرده است .

وی افزود: دیپلماسی فرهنگی اصفهان با سایر نقاط دنیا از طریق این دفتر انجام می شود. به گفته وی دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان در زمان ریاست حسن نوریان همکاری نزدیکی با دستگاه های مختلف استان داشته است که باید در دوره ریاست جدید ادامه یابد.

جمالی نژاد با اشاره به سابقه کاری ˈمحمدرضا کارشناس رییس جدید این نمایندگی گفت: کارشناس در کشور های اسپانیا، قبرس و لهستان در مقام کنسولی خدمت کرده است و با توجه به اصفهانی بودن وی، آینده درخشانی را برای دیپلماسی شهر اصفهان پیش بینی می کنم.

وی اضافه کرد: همچنین کارشناس در سمت های ریاست اداره قوانین و مقررات وزارت امور خارجه و اداره اروپای مرکزی و شمالی این وزارتخانه سال ها فعالیت کرده است.

در این جلسه محمدرضا کارشناس رییس جدید نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان نیز گفت: اصفهان به عنوان یک تابلوی بزرگ هنری در دنیا شناخته شده است.

وی افزود: با دستیابی به ظرفیت های این شهر و یاری مردم می توان برای اهداف کلان معرفی چهره بین المللی اصفهان اقدام کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.