قيمت مسكن امروز در بازار تهران با افزايش روبه رو بود و اين بازار همچنان در ركود انتظاري به سر مي برد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گزارشات ميداني از بازار مسکن حاكي از آن است كه اين بازار در طي چند وقت اخير متاثر از  نوسانات موجود در بازار ارز با نوسان قيمتي همراه بوده است.

براساس اين گزارش؛ يكي از بنگاهداران واقع در ميدان وليعصر با بيان اينكه قيمت  مسكن نسبت به چند ماه گذشته با افزايش  قيمت 30 درصدي روبه رو بوده است افزود:  خريد و فروش در چند ماه گذشته بسيار راكد بوده و خريداران رغبتي براي خريد ندارند.

همچنين يكي ديگر از مشاوران املاك واقع در منطقه پونك با بيان اينكه قيمت مسكن در طي چند وقت اخير افزايش  داشته و پيش بيني كاهش قيمت دور از انتظار است افزود: بسياري از مشتريان منتظر كاهش قيمت  مسكن هستند ولي امكان كاهش قيمت مسكن به دليل نوسانات  بازار وجود ندارد.

همچنين يكي ديگر بنگاه داران واقع در منطقه سهرودي با بيان اينكه قيمت واحد مسكوني در چند ماه گذشته 2 برابر شده است افزود: بازار مسكن در ركود شديدي به سر مي برد و هيچ كدام از خريداران به سمت خريد نمي روند.

يكي ديگراز فروشندگان در همين منطقه با بيان اينكه در طول يك سال گذشته قيمت آپارتمان از يك ميليون تومان به 6 ميليون تومان رسيده است افزود: در طول اين مدت هيچ قرارداد خريدو يا فروش انجام نشده واين بازار در ركود شديد به سر مي برد.

نمونه هاي از قيمت هاي مسكن در بازار تهران:

 

منطقه

 قيمت ملك

 متراژ

شهرك نفت

207 ميليون تومان

63 متر

شريعتي

225 ميليون تومان

65 متر

آپادانا

265 ميليون تومان

65 متر

ستارخان  

235 ميليون تومان

84 متر

مولوي

145 ميليون تومان

80متر

جنب شهرك اكباتان

230 ميليون تومان

86 متر

فردوس غرب

292 ميليون تومان

90 متر

برچسب ها: بازار ، مسکن ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار