دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت گفت: اميدوارم با همکاري مردم و مسئولان گردنه‌هاي سخت اقتصادي را با موفقيت پشت‌سر گذاشته و انسجام و اتحاد و همدلي را در کشور فراهم کنيم.

مهدي اميريان دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران پيرامون اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها گفت: توقف فاز دوم اجراي هدفمندي يارانه اقدام هوشمندانه‌اي بود که از سوي نمايندگان مجلس رخ داد چرا که اين پروژه نتوانست مطابق با برنامه‌ريزي پيش‌ برود بنابراين بخش‌هايي از قانون اجرا نشد و در نهايت با مشکل مواجه شد.

وي با اشاره به لزوم اجراي کار کارشناسي بر روي اين عمليات اظهار داشت: تصميم‌گيري براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ بايد با کارشناسي بيشتري صورت گيرد، چرا که در صورت عدم کارشناسي و استفاده از تجارب اجراي فاز اول، باز هم شاهد بروز تورم و مشکلات اقتصادي در کشور خواهيم بود.

اميريان خاطرنشان کرد: ملت ايران وفاداري خود را نسبت به آرمان‌هاي نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند بنابراين شايسته نيست که در معذورات و مشکلات اقتصادي گرفتار شوند.

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت اظهار داشت: استفاده از نيروي انساني جوان و تصحيلکرده ظرفيت خوبي است که در تلفيق با منابع خدادادي کشور مي‌تواند به رشد اقتصادي و پيشرفت در عرصه بومي کمک کند.

وي با اشاره به ظرفيت‌هاي مغفول در کشور گفت: همکاري و تعامل دولت و مجلس مي‌تواند همگرايي و هماهنگي را در کشور ايجاد کند و موجب ارتباط بين مسئولان و مردم شود.

اميريان در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم با همکاري مردم و مسئولان گردنه‌هاي سخت اقتصادي را با موفقيت پشت سر گذاشته و انسجام و اتحاد و همدلي را در کشور فراهم کنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، امیریان ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار