ناگفته‌های مترجم رجوی از آخرین دیدار منافقین با ديکتاتور سابق عراق

رجوی می‌خواست دوباره به ایران حمله کند

مترجم سركرده گروهك تروريستي منافقين درخواست‌های منافقین را در آخرین دیدار رجوی و ديکتاتور سابق عراق شرح داد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردي ديده بان،حسین‌نژاد مترجم سركرده گروهك تروريستي منافقين درباره آخرین دیدار منافقین با ديکتاتور سابق عراق گفت: «آخرین دیدار منافقین با مسئولان عراقی با حضور ديکتاتور پيشين اين کشور و ژنرال حبوش و 3نفر دیگر از فرماندهان ارتش عراق صورت گرفت و در این دیدار من مترجم رجوی بودم.»

وی ادامه داد: آخرین دیدار رجوی و ديکتاتور سابق عراق در 21سپتامبر2000 صورت گرفت که رجوی در این دیدار سه درخواست مطرح کرد.

اولین درخواست وی افزایش سهمیه نفت منافقین از 70هزار بشکه در روز به 100هزار بشکه در روز بود و دومین درخواست، دریافت تعداد زیادی تانک برای تجهیز و نوسازی نظامی این گروهک تروريستي بود.

رجوی در سومین درخواستش به اين ديکتاتور گفت که در صورت حمله دوباره منافقین به ایران ارتش عراق باید تا 10کیلومتر داخل خاک ایران نیروهای وی را همراهی کند و پشتیبانی آنها را به عهده بگیرد.

وی ادامه داد: از سه درخواست رجوی فقط درخواست اول مورد قبول واقع شد و سهمیه منافقین از 70هزار بشکه به 100هزار بشکه نفت در روز ارتقا پیدا کرد که معادل با 3میلیون بشکه در ماه می‌باشد.

این مقدار نفت به صورت کوپن در اختیار منافقین قرار می‌گرفت و آنها کوپن‌ها را در بازار‌های خارجی تبدیل به دلار می‌کردند، این مبالغ در شرکت‌های اقتصادی وابسته به منافقین در اروپا و آمریکا سرمایه‌گذاری می‌شد.

منافقین هنوز هم در حال خرج کردن پول‌هایی هستند که از فروش نفت عراق به جیب زده بودند.
 
حسین‌نژاد اضافه کرد که غیر از سهمیه نفت ماهانه هرگاه که  ديکتاتور سابق عراق به دلیل محدودیت‌های اوپک اجازه فروش نفت بیشتر را نداشت، از طریق دلالی منافقین نفت عراق را می‌فروخت و منافقین نیز در این بین حق دلالی‌های کلان دریافت می‌کردند.

آخرین نمونه از این اقدامات سپتامبر2002 یعنی6 ماه قبل از حمله آمریکا بود که عراق 18میلیون بشکه نفت خود را برای فروش به منافقین تحویل داد.

مترجم سركرده گروهك تروريستي منافقين با اشاره به امتیازات بسیار ديکتاتور پيشين عراق به رجوی به دلیل بهره‌برداری‌های سیاسی از گروهك وی ادامه داد: این امتیازات از حق ملت عراق پرداخت می‌شد و باعث شده بود رجوی خود را صاحب حق بداند.

سرکرده منافقین وقتی صدای جنگ را شنید به مسئولین عراق گفت که به دلیل امکان شروع جنگ، شما دیگر قادر نخواهید بود نفت استخراج کرده و به ما تحویل دهید، پس باید سهمیه ما را 6ماه جلوتر بپردازید! این سهمیه شامل 18میلیون بشکه نفت بود که در سال 2002 و قبل از حمله آمریکا به عراق، به منافقین پرداخت شد.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: رجوی ، صدام ، عراق ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار