در پایان مسابقات قهرمانی کشوری تکواندو تیم مازندران عنوان قهرمان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفدهمین دوره مسابقات تکواندو نونهالان دفتر قهرمانی کشور طی روز های 23 و 24 مهر به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد و طی آن تیم دختران نونهال استان مازندران با کسب 72 امتیاز قهرمان شد.

تیم های گیلان با 65 امتیاز، تهران با 59 امتیاز، اردبیل با 41 امتیاز و قزوین با 39 امتیاز مکان دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در این رقابت ها که در 10 وزن برگزار شد 295 تکواندوکار از سی استان کشور در قالب 31 تیم طی 2 روز در خانه تکواندو تهران مبارزه کردند که در روز نخست اوزان فرد و در روز دوم اوزان زوج به روی شیاپ چانگ رفتند.

در روز دوم رقابت ها که در اوزان زوج پیگیری شد، در وزن دوم زهرا سیفی از گیلان، در وزن چهارم هانیه قلی زاده از مازندران، در وزن ششم فائزه شامل از اردبیل و در وزن دهم زهرا پور اسماعیل از مازندران عناوین نخست را کسب کردند.

در بخش بهترین ها نیز فرشته کریمی از قم به عنوان بهترین سرپرست، کلثوم محسن پور به عنوان بهترین مربی، زهرا شجاعی راد از گیلان به عنوان بهترین بازیکن، عهدیه افسانه و ناریلا عبادی به عنوان بهترین داوران انتخاب شدند کاپ اخلاق هم به تیم کهکلویه و بویر احمد رسید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار