قرارداد همكاري متقابل در فعال سازي سرويس‌هاي تصويري و تعاملي بين سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و شركت مخابرات ايران امضاء شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با امضاء اين قرار داد واگذاري رسانه تعاملي  ip – media براي بهره برداري  مشتركين مخابرات ايران ، امكان پذير مي شود .
  در حاشيه اين نشست همكاري‌ها ، مهندس سياهكلي معاون رسانه مجازي صدا و سيما ، ضمن بر شمردن ويژگي‌هاي فني ، تكنيكي و ارتباطي رسانه مهر ( ip- media) رسيدن به تراكم و به حركت در آوردن پتانسيل‌هاي متراكم شده را عامل رسيدن به توان و قدرت معرفي كرد كه معنا بخش ارزش هر تراكم مي باشد.
 مهندس سيد هاشمي ، رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران نيز با تقدير از توانمندي‌هاي بالقوه و بالفعل ip-media ، خرسندي هيئت مديره و مديران مخابرات را از ارائه سرويس‌هايي بجز انتقال صوت و ديتا ، بواسطه رسانه مهر در شركت مخابرات ايران را فرصتي مغتنم براي بهره‌برداري بيشتر و بهتر ازسرمايه‌هاي زير خاك خوابيده آن عنوان كرد و بازاري جديد در ايجاد كار و ارائه خدمات از اين بستر را پيش بيني نمود .
 گفتني است اين اولين حركت ملي براي تحقق هم افزايي‌هاي علمي و تكنيكي كشور در عرصه ارتباطات و فن آوري هاي نوين  مي‌باشد ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار