مديركل راه و شهرسازي آذربایجان غربی میانگین پیشرفت فیزیکی مسکن مهر آذربایجان غربی نسبت به کل کشور 5 درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه "خليل محبت خواه" در جلسه شوراي تامين مسكن و حمل و نقل استان با بیان اینکه پيشرفت اجرايي پروژه هاي مسكن مهر را بيش از 58 درصد است، گفت: 23هزار و 544 واحد مسكن مهر در آذربايجان غربي احداث مي شود كه مرحله فونداسيون در 22 هزار و 516 واحد به اتمام رسيده است.

وی ادامه داد: 7 هزار و 11 واحد مسکونی در شهر های بالای 25 هزار و زیر 25 هزار نفر جمیعت آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است.

وی اضافه کرد: اين تعداد مسکن مهر در قالب تعاوني، خودمالكي، چندخانواري و بافت فرسوده احداث شده است.

محبت خواه با اشاره به اینکه ميانگين پيشرفت اجرايي ساخت و ساز 4هزار واحد مسكوني مهر در شهرستان هاي مياندوآب، بوكان و پيرانشهر بالاي 80 درصد است، اظهار کرد: 580 واحد مسكوني در شهرستان بوكان، 240 واحد در شهرستان پيرانشهر و يك هزار و 356 واحد مسكن مهر در شهرستان مياندوآب قابل بهره برداري است.

وي با اشاره به اينكه عمليات نازك كاري در 6 هزار و 827 واحد تكميل شده است، خاطر نشان کرد: مراحل سفت كاري در 13 هزار و 566 واحد به پايان رسيده است.

وی از فراهم شدن امكان معرفي افراد واجد شرايط براي جايگزيني متقاضيان انصرافي خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر متقاضيان مي توانند از ميان گزينه هاي مختلف مسكن مهر خود را انتخاب كنند.

محبت خواه یاد آور شد: هم اکنون تنها مشکل در بعضی پروژهای مسکن مهر وجود بعضی مشکلات بین تعاونی و پیمانکار است که باعث بعضی ضعف ها در روند ساخت و ساز شده است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.