نقش خوب و پربار را به عنوان يك بازيگر فعال عرصه تئاتر به جاي بيان ديالوگ هاي زياد ترجيح مي‌دهم.

عليرضا مهران بازيگر نقش فرشيد زن بابا در خصوص همكاري خود با اين مجموعه در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: شروع ارتباط و آشنايي من با سيروس مقدم به سريال "زير هشت" برمي‌گردد.
وي افزود: به دليل شناخت تيم اين كارگردان و سعيد نعمت الله به دنبال جلسه اي من هم به پروژه "ديوار" پيوستم.
اين بازيگر با اشاره به وجود ديالوگ هاي كوتاه خود اظهار داشت: قبل از حضور در "ديوار" سعيد نعمت الله نويسنده در خصوص پررنگ بودن نقش و وجود ديالوگ هاي بسيار كم اين مجموعه با من صحبت كرد و من هم پذيرفتم.
مهران با بيان اين مطلب كه ديالوگ زياد دغدغه من نيست، تصريح كرد: سالهاست كه در عرصه تئاتر فعال هستم و نقش خوب را به ديالوگ زياد ترجيح مي‌دهم.
بازيگر نقش فرشيد زن بابا در خصوص سكوت خود در مقابل جميل ادامه داد: هميشه در راس گروه هاي خلافكار، همه از يك نفر حساب مي برند و به او اعتماد مي كنند.
اين بازيگر ابراز داشت: اعتماد به نفس فرشيد زن بابا زماني است كه جميل در زندان به سر مي برد.
وي تصريح كرد: البته شخصيت فرشيد زن بابا در جاهايي با ترس گفتگوهايي را با جميل دارد، ولي كاري از پيش نمي‌برد.
مهران با اشاره به ملموس بودن پليس ديوار گفت: بيشتر آثار به تصوير كشيده شده درباره پليس كليشه ‌اي بوده و فقط احترام به قانون و اطاعت آنان در سريال ها به تصوير در مي‌آيد.
وي با اشاره به شكستن بعضي از خطوط قرمز اظهار داشت: سعيد نعمت الله با وارد شدن به زندگي يونس و عشق او به همسرش توانست به خوبي زندگي شخصي يك پليس را به تصوير درآورد.
مهران ادامه داد: اين نويسنده به خوبي عشق يك فرد خلافكار (جميل) به دخترش را نشان داد كه در مجموعه هاي ديگر مخاطبان كمتر شاهد اين اتفاق هستند.
وي خاطرنشان كرد: من از حضور در اين مجموعه راضي بودم و از تيم سازنده ديوار نهايت تشكر را دارم./ي2
برچسب ها: مهران ، بازیگر ، دیوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار