آنالیزور تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در مسابقات لیگ برتر امسال به عنوان مربی روی نیمکت کادر فنی تیم متین ورامین می نشیند.

علیرضا طلوع کیان، مربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مسابقات لیگ برتر امسال در کنار مصطفی کارخانه به عنوان مربی حضور دارم و همانند سی چلو که در کنار ولاسکو در تیم ملی بازی خوانی را برعهده داشت، عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص جدائیش از تیم پیکان گفت: دوست داشتم با پیکانی ها در لیگ برتر امسال حضور داشته باشم ولی شرایط مالی آنها خوب نبود به طوری که قراردادهای 2 سال قبل را هنوز با من تصویه حساب نکرده اند این بدقولی های باشگاه باعث شد تا امسال با آنها قرارداد همکاری نبندم.

وی تصریح کرد: من به عنوان آنالیزور در تیم پیکان به قول خود عمل کردم و با همکاری کادر فنی و بازیکنان در سال گذشته جایگاه سوم را کسب کردیم اما متأسفانه خودروسازان حتی یک خسته نباشید هم به ما نگفتند.

طلوع کیان گفت: حتی برای تسویه حساب به مسئولان باشگاه پیشنهاد دادیم که به جای پول به ما خودرو بدهند اما این طرح را هم رد کردند فکر نمی کنم ایران خودرو تا این حد مستضعف شده باشد./ق

برچسب ها: سی چلو ، ورامین ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار