جهانگیر شاهمرادی طی حکمی از سوی مهدی غضنفری به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه منصوب شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جهانگیر شاهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، طی حکمی از سوی مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن وتجارت کشور، به‌عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تجارب‌، شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه منصوب می‌شوید.

این حکم ادامه می‌دهد: به‌دنبال این انتصاب برابر وظایف و تکالیف ابلاغی و در چارچوب تشکیلات جدید و دستوالعمل اجرایی آن نسبت به ساماندهی امور مربوط در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های صنعتی‌، معدنی و تجاری کشور با رویکرد ارتقاء کیفی و کمی تولیدات از طریق کاهش هزینه‌ها‌ی تمام شده و افزایش بهره‌وری‌، زمینه رقابت‌پذیری کالاهای کاهش هزینه‌های تمام شده و افزایش بهره‌وری‌، زمینه رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی را فراهم و ضمن تامین نیازهای داخلی نسبت به توسعه بازار‌های هدف خارجی و رشد بیش از پیش صادرات غیرنفتی اقدام کنید.

 در حکم وزیر صنعت، معدن وتجارت بیان شده است: ایجاد زمینه ارتباط موثر بین جامعه اصناف و فعالان و تشکل‌های تولیدی‌، تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم تامین منابع و توزیع گسترده واحدهای صنفی برای رسیدن به این هدف ملی‌، مورد انتظار است.

جهانگیر شاهمردای 6 سال مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بود.

در مراسم تودیع و معارفه‌، محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان نیز که از 2 سال پیش سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان بود، تودیع شد./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، صنعت ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.