آیت الله جوادی آملی گفت: دين ريشه و اصالت ايران اسلامی است بنا براین انجام همه امور و برنامه ها در كشور، بايد بر مبناي دين باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی در ديدار استاندار قم، با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته براي پيشرفت و توسعه استان قم، وجود حرم مطهر كريمه اهل بيت(ع) و حوزه بزرگ علميه را مايه فخر و بركت شهر مقدس قم عنوان و خاطرنشان كرد: عمران و آباداني و اهتمام جدي برای رفع نيازها و كمبودهاي اين خطه به عنوان آبروي اسلام و انقلاب بايد مورد توجه ويژه مسئولان قرار گيرد.

آيت الله جوادي آملي حضور خيل عظيمي از زائران را ظرفيت مهمي براي قم دانست و افزود: بايد با گسترش امكانات ضروري، خدمات رساني مناسبي به زائران انجام گيرد.

آيت الله جوادي آملي با اشاره به وجود بافت هاي فرسوده در قم گفت: با توجه به زلزله خيز بودن استان، احياي بافت هاي فرسوده در قم و ايجاد بناهای جديد از جمله احداث مدرسه و مراكز فرهنگي در داخل بافت هاي احيا شده و در كنار امامزادگان واجب التعظيم ضروري است.

در ابتدای این دیدار كرم رضا پيريايي استاندار قم،آمايش سرزمين را تعيين كننده مزيت ها و نقشه راهنماي استان عنوان و خاطرنشان كرد: مديران دستگاه ها بايد با برنامه و بر محور اين سند حركت کنند./س

برچسب ها: قم ، جوادی ، دین ، برنامه ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.