مراسم هفته بهداشت وروان با شعارجهانی بهداشت وروان مبنی بر اینکه( خطر بروز افسردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید) دردبیرستان 22بهمن مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، عصر دیروز مراسم آغاز نکوداشت هفته بهداشت روان باحضور رحیمی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل ،عین بیگی مدیر و الهی راد معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره بجنورد دردبیرستان 22 بهمن شهرستان بجنورد برگزار شد.

رحیمی دراین مراسم گفت: ایام خجسته راکه به میمنت حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که در استان برما می گذرد را گرامی می داریم وآغاز هفته بهداشت روان را تبریک عرض می کنم.

وی با توجه به شعارجهانی بهداشت روان که خطر بروز افسردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید گفت: باتوکل به خداوند منان وتوجه به اینکه خدا هر غیر ممکن را ممکن می سازد زندگی رابرای خودمان آسان بگیریم تا آرامش حاصل از آن به ما کمک کند.

عین بیگی مدیر آموزش وپرورش بجنورد نیز در این مراسم گفت: بشر امروزبیش ازهر چیز دیگر نیاز به آرامش دارد نسل امروز بیش از اینکه نیاز به پوشاک وغذا داشته باشد نیاز به آرامش دارد.

وی باتوجه به ایام حج ادامه داد: ایام حج است وحجاج به سوی سرزمین وحی می روند وقتی حجاج محرم می شوند یک سری اعمال راباید انجام ندهند .پس می توان گفت باید مراقبت ومواظبت کرد که رفتار واعمال وبیان ما به آرامش که نعمت بزرگی است کمک کند و آنرا برای مابه ارمغان آورد./س

برچسب ها: خطر ، بروز ، افسردگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.