معاون سیاسی وامنیتی استانداری كهگیلویه وبویراحمد گفت: پایبندی به ارزش های نظام ، انقلاب و رهبری در كنار تجربه و تخصص مهمترین شاخصه یك مدیر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج و به نقل از روابط عمومی استاندار كهگیلویه وبویراحمد 'غلامعلی رضوانی در جمع مدیران و كاركنان استانداری افزود: امروزه مردم و امت ما غرق نعمت هایی هستند كه دیگر كشورها از آن بی بهره اند.
وی بیان كرد: رهبری و اصل ولایت فقیه در نظام اسلامی یكی از نعمت های ارزشمندی است كه خداوند به این ملت و انقلاب ارزانی داشته است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار كهگیلویه وبویراحمد با بیان اینكه طی 34سال گذشته بسیاری از بحران ها و توطئه های مختلف در كشور با هوشمندی حكیمانه رهبری خنثی شده ، افزود: فتنه سال 88 خیانت بزرگی به جمهوری اسلامی و ارزشهای انقلاب بود كه با رهبری حكیمانه ولی امر مسلمین و بصیرت وهوشیاری ملت ایران خنثی شد.
رضوانی با بیان اینكه حوادث در طول زمان تكرار می شود و باید همچنان از وقایع گذشته عبرت گرفت ، گفت: هیچ كس در این نظام نمی تواند بی تفاوت باشد وخود را از مسایل و آرمان های والای این انقلاب كنار بكشد و همه در قبال ارزشهای انقلاب مسوول هستیم.
وی با تأكید بر نقش مدیران در پاسداری از ارزشهای انقلاب گفت: كسی كه مسوولیت می پذیرد باید از تخصص ، توان ،تجربه و ایمان كافی نیز برخوردار باشد.
رضوانی اظهار داشت: مدیری كه نتواند به ارزش ها ، ولایت فقیه و رهبری نظام پایبند باشد در پاسخگویی و رفع مشكلات مردم نیز ناتوان خواهد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداركهگیلویه وبویراحمد گفت: انتقاد كردن خیرخواهانه ، منصفانه و درست از مسوولان زمینه پیشرفت كار را فراهم می كند و این مهم برای مدیران فرصتی است تا بتوانند نواقص كار خود را بر طرف كنند.
رضوانی مأموریت اصلی وزارت كشور را تامین نظم ، امنیت و سیاست گذاری عنوان كرد و گفت: فعالیت در این حوزه جزو وظایف اصلی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری محسوب می شود.
معاون استاندار كهگیلویه وبویراحمد با تأكید بر اصل تفكیك قوا گفت: با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تعامل هستیم و در كنار یكدیگر در راه توسعه و اعتلای بیش از پیش استان در حوزه های مختلف تلاش خواهیم كرد.
رضوانی افزود: بدون شك چنانچه نمایندگان مجلس شخصی را برای تصدی مسوولیتی معرفی كنند كه واجد صلاحیت ،شرایط لازم و نافع به حال مردم باشد از پیشنهاد وی استقبال خواهیم كرد./س
برچسب ها: پایبندی ، ارزش ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.