رییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: وجود داورانی همچون 'اسماعیل افشون'، 'خداداد افشاریان'، 'صفدر احمدی' و 'غلام آموزگار' از سرمایه های گرانقدر كهگیلویه و بویراحمد در زمینه داوری رشته ورزشی فوتبال هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'فریدون اصفهانیان' در نشست یك روزه داوران فوتبال كهگیلویه و بویراحمد كه در یاسوج برگزار شد، افزود: شجاعت، دانش و توان فیزیكی بالا از مهمترین شاخص های داوران رشته ورزشی فوتبال كهگیلویه و بویراحمد در میادین ملی است.
رییس هیات فوتبال كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، مهمترین مشكل فعلی داوری رشته ورزشی فوتبال این استان را پرداخت نشدن دستمزد داوران دانست و گفت: حدود دو سال است كه بدلیل كمبود اعتبار لازم دستمزد داوران فوتبال استان پرداخت نشده است.
'پرویز موسوی' افزود: بدلیل نبود اعتبار این امر برای اداره كل ورزش و جوانان و هیات فوتبال كهگیلویه و بویراحمد میسر نیست.
وی استعداد، علاقه و پشتكار چشمگیر داوران فوتبال كهگیلویه و بویراحمد و وجود داورانی همچون 'خداداد افشاریان' و 'صفدر احمدی' كه جزو برترین های داوران كشور بوده اند را زمینه رشد داوری این رشته ورزشی در استان اعلام كرد.
موسوی خواستار حمایت هر چه بیشتر كمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران این رشته ورزشی در كهگیلویه و بویراحمد شد.
'كرامت موسوی' دبیر هیات فوتبال كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، به نبود حامی مالی در رشته ورزشی فوتبال در این استان اشاره كرد و از مسوولان ورزش استان خواست در زمینه پرداخت دستمزد داوران همكاری لازم را با هیات داشته باشند.
معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: نبود بودجه كافی در این اداره كل موجب پرداخت نشدن دستمزد داوران رشته ورزشی فوتبال استان شده است.
'نیرومند' از رییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال خواست حمایت بیشتری از داوران این رشته ورزشی در استان شود.
رییس كمیته داوران هیات فوتبال كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، از حضور داوران رشته ورزشی فوتبال استان در لیگ های دسته یكم، دوم و سوم كشور و لیگ برتر فوتسال كشور خبر داد.
'صفدر احمدی' خواستار حمایت هر چه بیشتر كمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران این رشته ورزشی در استان شد.
داور بین المللی و بازنشسته فوتبال كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، به رشد داوری این رشته ورزشی در استان با توجه به وجود علاقه و استعدادهای چشمگیر بین داوران استان در سال های گذشته اشاره كرد.
'خداداد افشاریان' خواستار افزایش سهمیه حضور داوران فوتبال كهگیلویه و بویراحمد در میادین ملی شد.
در این نشست مسوولان كمیته های داوران هیات فوتبال شهرستان های هفت گانه كهگیلویه و بویراحمد مطالبی در زمینه مسائل و مشكلات موجود در داوری فوتبال این استان و شهرستان ها مطرح كردند و توضیحات لازم از سوی مسوولان استانی ارائه شد./ب
برچسب ها: فدراسیون ، فوتبال ، رشته ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.