دو نمایش از تولیدات دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان در بخش مسابقه نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،یک اثر نمایشی در بخش خیابانی و یک اثر در بخش صحنه‌ای موفق به راهیابی به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه شدند.

مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان در این باره گفت: این نمایش‌ها پس از موفقیت در همایش منطقه‌ای "ماه" که شهریور ماه امسال در شیراز برگزار شد به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافتند و به زودی در این جشنواره اجرای عمومی خواهند شد.

محمد غدیر‌زاده افزود: در بخش خیابانی نمایش "آپارتمان ابدی" نوشته و کار آرش ساربان و علی بنائیان ساعت 16 بیست و هفتم مهر ماه در محوطه خانه هنرمندان و ساعت 17 بیست و هشتم مهر ماه در محوطه حوزه هنری کشور به اجرا درخواهد آمد. همچنین در بخش صحنه‌ای نمایش "کابوس با سمفونی سازدهنی" نوشته و کار مرتضی شاه‌کرم ساعت 19 بیست و ششم مهر ماه در تالار مهر حوزه هنری کشور روی صحنه خواهد رفت.

به گفته غدیرزاده: در نمایش خیابانی "آپارتمان ابدی" آرش ساربان، علی بنائیان، علی غابشی و محمد غدیرزاده و در نمایش صحنه‌ای "کابوس با سمفونی سازدهنی" علی غابشی و مرتضی شاه‌کرم ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه از 22 تا 30 مهر 91 در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و کودک و نوجوان در تهران برگزار می‌شود./ب


برچسب ها: نمایش ، ماه ، نهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.