عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: اقدام مذبوحانه دشمن در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، نشأت گرفته از اسلام هراسی استکبار جهانی در جهت ممانعت از پیشرفت اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام ˈمحمود محمدی عراقیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهارداشت: اقدام زشت و پلید استکبار جهانی در اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) توأمان با نتیجه معکوس در جهان اسلام روبرو شده است و باعث افزایش انگیزه برای مطالعه در دین مبین اسلام از سوی دیگر ادیان شده است.

وی این رخداد تاسف بار را فرصت مغتنمی برای علما، نخبگان، فرهیختگان، دانشمندان و اندیشمندان در جهت معرفی هر چه بهتر سیره ، اخلاق و اندیشه پیامبر مکرم اسلام به جهانیان برشمرد، و آن را نویدی برای شناخت هر چه بهتر اسلام از سوی مردم کشورهای مختلف در جهان عنوان کرد که به نفع اسلام خواهد شد.

وی مردم کشورهای مختلف جهان را مردمی روشنگر و آگاه عنوان کرد و گفت: با این اقدام ناشایست آمریکا و صهیونیست، اکنون شرایطی فراهم شده است تا روشنفکران دیگر جوامع در خصوص دین مبین اسلام تعمق بیشتری نمایند و این در واقع به نفع اسلام و مسلمین خواهد بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه به رغم دشمنی های مکرر مخالفان اسلام، هم اینک کتاب مقدس مسلمانان جهان (قرآن) جزو پرفروش ترین کتاب ها در اروپا است گفت: به یقین می توان عنوان کرد که این واقعه تاسف آور در بردارنده گسترش روزافزون دین اسلام و نتیجه عکس اقدامات آمریکا و صهیونیست علیه مقدسات اسلام است./س

برچسب ها: پیامبر ، استکبار ، اهانت ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.