تاکسیرانان،‌ امین شهروندان هستند، هرچند شغل سخت و طاقت فرسایی دارند و درآمدها کفاف مخارج را نمی دهد اما دلیلی نمی شود تا امانت داری و صداقت در کار فراموش شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر دل زنده گفت: تاکسیران وظیفه شناسی که هفته گذشته کیفی حاوی 25 میلیون تومان پول نقد را در تاکسی اش پیدا کرد و آن را به صاحبش برگرداند.
وی افزود: سه شنبه 18 مهرماه بود و حوالی ساعت 9 در محدوده سعادت آباد مشغول به کار بودم که خانم مسن محجبه ای کنار خیابان دست تکان داد و من توقف کردم.
وی تاکید کرد: او که انگار کمی ناخوش احوال بود از من خواست تا او را به بیمارستان برسانم در طول راه انگار حالش بدتر شد و چند باری هم سرش گیج رفت و از من خواست توقف کنم.
وی افزود:‌ با هر قیمتی که بود پیاده شد و به داخل بیمارستان رفت من نیز به کارواش رفتم که متوجه ساک سبز رنگی در قسمت پایین صندلی شدم.
وی اظهار کرد: داخل آن را نگاه کردم و متوجه بسته های تراول پنجاه هزار تومانی درآن شدم بی درنگ از کارواش بیرون آمدم یک دفترچه بیمه درمانی که داخل دفترچه عکس همان خانم بود را دیدم.
وی تاکید کرد:‌ به سرعت به سازمان تاکسیرانی مراجعه کردم و بعد از آن که ماجرا را برای مسئولان تعریف کردم آنها از طریق تلفنی که داخل دفترچه نوشته شده بود توانستند وی را پیدا کنند.
خانم مسن در حالی که اشک می ریخت وارد دفتر تاکسیرانی شد و گفت: من مستاجرم و این پول را آماده کرده بودم تا به دست صاحبخانه ام برسانم اما در طول راه حالم بد شد و تنها شانسی که آوردم این بود که سوار تاکسی شده بودم و خوشبختانه به گمشده ام رسیدم./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار