عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: تمرینات آماده سازی را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آسیا که در هایکو برگزار می‌شود، دنبال می‌کنیم.

آق محمد سلاق در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات را به همراه پرویز فرضی در بندر ترکمن و با دیگر تیمهای جوانان این شهر که از قدرت خوبی برخوردار هستند دنبال می‌کنیم.

وی گفت: مسئولان کمیته والیبال ساحلی فدراسیون در نظر دارند نسبت به تشکیل اردو در جزیره کیش اقدامات لازم را انجام دهند اما من معتقدم در حال حاضر شرایط اقلیمی بندر ترکمن به شهرهایکو شباهت بیشتری دارد و بهتر است  ما در استان گلستان تمرینات را دنبال کنیم.

عضو تيم ملي واليبال ساحلي کشورمان درخصوص سطح کیفی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا اظهار داشت، سطح کیفی پیکارهای امسال نسبت به سئولات قبل بسیار بالاتر است، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی قاره کهن یکی از معتبرترین بازیهای آسیایی است ما در پیکارهای سال گذشته عنوان قهرمانی را کسب کردیم، دفاع از این مقام با توجه به رشد فنی تیمها کار بسیار سختی خواهدبود.

وی تصریح کرد: قضیه حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیایی امسال نسبت به سال گذشته فرق می‌کند‌، چون در دوره قبل هیچ یک از حریفان روی تیم ایران حساب خاصی باز نکرده بودن و کسی شناخت چندانی از ما نداشت ولی کسب عنوان قهرمانی باعث شد تا نگاه آسیایی نسبت به والیبال ساحلی ایران تغییر کند و آنها امسال با قدرت بالاتری مقابل ما ظاهر خواهند شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اذری
۱۶:۱۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
آرزوی موفقیت برای تیم والیبال ساحلی ایران میکنم و از اناه میخواهم سعی بیشتری کنند تا در رنکینگ جهانی جای بگیرند
آخرین اخبار