معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوي اخلال در نظام اقتصادي كشور را راهبرد دشمن براي ناكارآمد نشان دادن نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: نوسانات ارز، طلا و مايحتاج عمومي در همين راستا از سوي دشمنان طرح ريزي و توسط عده اي سود جو در داخل اجرا مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد غفاري در مراسم توديع و معارفه فرماندار سرخس خواستار اهتمام دستگاه هاي ناظر و قوه قضاييه در برخورد با برهم زنندگان نظم بازار شد و تاكيد كرد: محتكران و سود جويان بايد بدانند كه در صورت اثبات جرم شان به اتهام اخلال در نظام اقتصادي به دادگاه انقلاب اسلامي معرفي خواهند شد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري خراسان رضوي از تحقق اقتصاد مقاومتي به عنوان راه غلبه بر سياست هاي خصمانه استكبار عليه نظام و ملت ايران ياد و اضافه كرد: شناسايي و برخورد قاطع با دست هاي آلوده فعال در حوزه هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي؛ صرفه جويي، مبارزه با رانت خواري و حمايت از توليد داخلي گام هاي اساسي براي عملي شدن اقتصاد مقاومتي است.

غفاري گفت: سوء استفاده از مسووليت و موقعيت براي ثروت اندوزي و دست اندازي به بيت المال در شرايط كنوني كشور و اوضاع اقتصادي مردم با هيچ منطقي سازگار نيست.

وي با تقدير از تلاش هاي عليرضا بوستاني، فرماندار سابق سرخس و معرفي علي دوست محمدي فرماندار جديد، اظهار کرد: اخلاق مداري، التزام به ولايت فقيه و وحدت از سوي فرمانداران تمام شهرستان ها به ويژه شهرستان تلفيقي سرخس ضروري است. /س

برچسب ها: ارز ، طلا ، سودجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.