نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید داخلی و نوآوری در این بخش بیش از پیش محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،نجم بیت چنعان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خرمشهر با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و اجرای آن در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری اظهار کرد: با اعمال تحریم‌ها به کشور ما، بسیاری از بخش‌های تجاری، اقتصادی و به مراتب اجتماعی کشور ما تحت شعاع این امر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران سال‌هاست که در تحریم بوده و این مسئله مربوط به یکی دو سال اخیر نیست، افزود: کشور خودکفای ایران اسلامی در طی سالیان متمادی با تکیه بر ایمان و اراده استوار خود در برابر همه هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی ایستاده و در این مسیر با همراهی مردم به مسیر مقاومت خود ادامه می‌دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر خاطرنشان کرد:  از آن‌جایی که کشور ما تجربه بالایی در این زمینه دارد این‌بار نیز در برابر تحریم‌ها راه برون رفت را پیدا کرده و بر مشکلات اقتصادی فائق می‌آید.

*هدف از تحریم‌ها، محصور کردن ایران و ایرانیان است

وی هدف از تحریم‌های اعمال شده بر کشورمان را منزوی کردن ایران و ایرانیان دانست و اضافه کرد: دشمنان کشورمان می‌خواهند در یک زاویه محصور بوده و ما باید با درایت و تیزبینی بار دیگر این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

بیت چنعان با بیان اینکه مسائل اقتصادی امروز دستخوش چالش‌هایی است، گفت: در این راستا همه مسئولان باید دست در دست یکدیگر از انباشته شدن مشکلات اقتصادی بکاهند و بخش تولیدی کشور را بیش از پیش فعال کنند.

وی ادامه داد: جایگزین کردن اقلام داخلی به‌جای اقلام خارجی راهکار بسیار مؤثری در خنثی کردن تحریم‌ها بوده که البته شهروندان نیز باید در این خصوص بازار و تولیدکنندگان داخلی را حمایت کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر  افزود: اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید داخلی و نوآوری در این بخش بیش از پیش محقق می‌شود./ب
برچسب ها: اقتصاد ، تولید ، محقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.