
حسین اماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: توليدات کشاورزي در ايران در قالب يک بازار سنتي است و در آن درجه بسته بندي، کيفيت محصولات و ثبات توليد حکمفرما نيست.
وي تصريح کرد: شناخت استانداردهاي بين المللي در بازارهاي هدف و توليد مبتني بر بازار در افزايش صادرات محصولات کشاورزي موثر است.
مديرعامل کانون خبرگان کشاورزي آذربايجان شرقي ادامه داد: تمايل براي صادرات محصولات کشاورزي نياز به بازاري با محصولات با کيفيّت و مناسب، بسته بندي هاي متنوع و استاندارد و در نهايت پايداري توليد دارد.
اماني تاکيد کرد: خُبرگان کشاورزي با رهايي از بازارهاي سنتي نقشي بي بديل در صادرات ايفا خواهند نمود./س