مشکلاتی که مسئولان فدراسیون تیراندازی برای میزبانی مسابقات جایزه بزرگ با آنها دست و پنجه نرم می کردند،‌ کماکان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جایزه بزرگ در جهان ورزش از اعتبار بالایی برخوردار است و کشورهایی که میزبانی این مسابقات را بر عهده می گیرند تلاش بر برپایی بی عیب و نقص این مسابقات نیز هدف اصلی میزبان می باشد.

مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی در تاریخ 28 مهر ماه در ایران برگزار می شود در همین راستا مسئولان فدراسیون تیر اندازی در تکاپو هستند تا با هموار کردن مشکلات، میزبان شایسته ی این رقابت ها باشند ولی فدراسیون برای برپایی این مسابقات با مشکلاتی روبه رو بود که مسئله ی کمبود فشنگ یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان فدراسیون بود زیرا با نزدیک شدن تاریخ شروع مسابقات هنوز فشنگ مورد نیاز تیراندای ایرانی برای شرکت در مسابقه تامین نشده بود در حالیکه فدارسیون تمام راهها را برای تامین فشنگ امتحان کرد اما موفق نشد فشنگ مورد نیاز را فراهم آورد تا اینکه با قرض گرفتن فشنگ از ارگانهای دیگر توانست بر این مشکل فائق آید.

لازم به ذکر است: در نتیجه با تلاش مسئولان فشنگ هایی با حداقل کیفیت فراهم شد اما در این برهه از زمان تامین فشنگ با کیفیت مهم نبود و به همین دلیل در برگزاری مسابقات از فشنگ های ایرانی استفاده می شود که از کیفیت بالایی برخوردار نیستند با پشت سر گذاشتن بحران تهیه ی فشنگ، مسئولان باید به تامین هزینه ی جوائز مسابقات نیز بپردازند که رقم قابل توجهی است.

در حالی این مشکل گریبانگیر فدراسیون شده است که تنها 5 روز تا شروع مسابقات جایزه بزرگ مانده و با توجه به اینکه اهدا جوایز جزو تعهدات کشور میزبان در طول مسابقه می باشد مشکل تأمین هزینه ها باید در کوتاهترین زمان برطرف شود.

به گفته مسئولان فدراسیون تا امروز باید مبلغی برای تأمین هزینه ها به حساب ارزی فدراسیون واریز شده اما تاکنون خبری از پرداخت اين وجه نشده است.

مسئولان امیدوارند قولی که برای تأمین هزینه ها داده شده است عملی شود تا این مشکل نیز از سر راه برداشته شود.

لازم به ذکر است: مسابقات جایزه بزرگ در ده ماده برگزار می شود که به نفرات اول تا سوم این رشته ها به ترتیب 3000، 2000 و 1000 دلار اهدا می شود و پرداخت این جوایز به شرکت کنندگان جزو تعهدات ميزبان به حساب می آید و امری اجتناب ناپذیر است.

اگر تا فردا فدراسیون بر این مشکل نیز فائق آید تنها دغدغه ایران، میزبانی ایده آل از کشورهای شرکت کننده می باشد که با تدابیر صورت گرفته به طور حتم بدون مشکل میزبانی صورت می گیرد.

گفتنی است، با تمام شدن مهلت ثبت نام، کشور دیگری به لیست رقبا اضافه نمی شود و به جز کشورهایی که اعلام آمادگی کرده اند گروه دیگری اجازه حضور در مسابقات را نخواهند داشت.

اسامی تیراندازان ایرانی که در این مسابقات شرکت می کنند به زودی اعلام می شود تا ورزشکاران این رشته برای حضوری شایسته با انجام تمرینات تخصصی مقابل حریفان به برتری برسند./مح
برچسب ها: تیراندازی ، قشنگ ، جوایز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار