خبرگزاري فرانسه در گزارشي در خصوص تحولات اخير بازار ارز ايران اذعان کرد اين بحران تهديدي براي جمهوري اسلامي نيست و مردم خواهان مقاومت در برابر تحريم ها هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "خبرگزاري فرانسه"؛ با وجود لفاظي هاي اسرائيل، كارشناسان معتقدند؛ مردم ايران با وجود تحريم ها، همچنان از برنامه هسته اي ايران حمايت مي كنند.

تيري كوويل، عضو موسسه روابط بين الملل و راهبردي پاريس، مي گويد؛ "آيا مردم از تحريم هاي اقتصادي راضي هستند و با ادامه آنها از ملت و نظامشان دل مي کنند؟ فكر نمي كنم."

فرانسوا نيكولود، سفير سابق فرانسه در ايران مي گويد؛ ايرانيان با برنامه هسته اي "بسيار موافق" هستند و مايلند در برابر تحريم ها مقاومت كنند.

وي افزود: راهبرد غرب مبني بر تلاش در جهت فشار بر ايران به اميد آنكه تغييرات سياسي به وجود بيايد تا ايران را وادار كند برنامه هسته اي خود را متوقف سازد _ "بسيار مورد شك" است.
اين تحليلگر فرانسوي گفت: به لحاظ تاريخي ايران كشوري است كه هميشه خواسته در برابر فشار غرب مقاومت كند.

اين گزارش مي افزايد؛ ايالات متحده و اتحاديه اروپا، امسال فشارهاي خود را بر ايران افزايش داده اند، تا تهران را مجبور كنند فعاليت هسته‌اي خود را متوقف سازد اما به اين خواسته نمي رسند.
برچسب ها: ایران ، تحریم ، مقاومت ، اذعان ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار