علی کفاشیان در گردهمایی مسوولین فرهنگی باشگاه های لیگ برتر حاضر شد و دقایقی برای حاضران سخنرانی کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، کفاشیان با اشاره به اینکه باید ذهنیت افکار عمومی را نسبت به فوتبال عوض کرد، گفت: فوتبال زیبایی های بسیاری دارد و سالانه پنج هزار مسابقه توسط فدراسیون فوتبال برگزار می شود که فقط در چند مسابقه انگشت شمار درگیری و تنش پیش می آید. متاسفانه رسانه ها این چند بازی را برجسته می کنند و همه آن چند هزار مسابقه را فراموش می کنند.

وی ادامه داد: باید از فوتبال تنش زدایی شود و فضای فرهنگی فوتبال تغییر کند. برجسته کردن تنش های فوتبال برای مدیران هم تنش ایجاد می کند و در این میان فوتبال ضرر خواهد کرد.

کفاشیان با اشاره به نقش کمیته فرهنگی در باشگاه ها گفت: نقش کمیته فرهنگی در آرام سازی فضای فوتبال مهم است. این کمیته ها هرچقدر کار فرهنگی انجام دهند اثر گذار خواهد بود. با توجه به فرموده امام راحل "ما باید بر اساس تکلیفی که داریم فکر و عمل کنیم و به نتیجه کار فکر نکنیم".کمیته های فرهنگی باید تکلیفشان را انجام دهند و درست برنامه ریزی کنند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه ناظران فرهنگی در رقابت های فوتبال کشور حضور دارند و مطمئنا با ارسال گزارش ها و تدبیری که به خرج می دهند تنش را از روی سکوها کاهش خواهند داد. من امیدوارم فوتبال ایران روز به روز از نظر فرهنگی پربارتر شود و ثمره این حرکت فرهنگی را در فوتبال کشور ببینیم.

پس از سخنان کفاشیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم دقایقی برای حاضران درباره حفظ ارزش ها و فرهنگ سازی برای باشگاه ها صحبت کرد و پس از سخنرانی وی، فرهادی-مدیر کل امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان لوح تقدیری را به پاس زحمات ملامحمد-رییس کمیته فرهنگی فدراسیون اهدا کرد.

در پایان جلسه، تهرانی-رییس جمعیت حامیان هواداران گزارش عملکرد این جمعیت را ارائه کرد و سپس نقطه نظرات شرکت کنندگان مطرح شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار