مدیرعامل و رییس هیات مدیره شركت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت:با ایجاد و تكمیل زیرساخت های شبكه مخابراتی در سد و نیروگاه شهید عباسپور، این شركت اولین نیروگاه برق آبی كشور مجهز به سیستم مخابراتی VOIP شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، 'محمودرضا توكلی زانیانی ' افزود: سیستم جدید VOIP یك سیستم پشتیبان، مطمئن و قوی و ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط بین مراكز مختلف در سطح شركت و منطقه مسكونی (كوشك) است.

وی مواردی همچون امكان برقراری ارتباط صوتی و تصویری، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری و اختصاصی بودن بدون وابستگی به مخابرات را از مزایای این سیستم برشمرد.

وی افزود: با تكمیل ساختارهای شبكه طی سه سال گذشته در مجموعه سد و نیروگاه شهید عباسپور، سیستم مخابراتی VOIP با هزینه ای كمتر از 100میلیون ریال با موفقیت كامل نصب و راه اندازی شد

توكلی زانیانی افزود: این در حالی است كه هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم مخابراتی قدیمی، با دارا بودن سه دستگاه مركز تلفن، لینك میكروویو، ساختمان های محل نصب، مركز تلفن، باطری ها، سیستم های پشتیبان و كیلومترها كابل مخابراتی، سالانه از میلیاردها ریال اعتبار فراتر می رفت.

سد و نیروگاه شهید عباسپور با هشت واحد 250 مگاواتی و توان تولید 2000 مگاوات برق، جزو بزرگترین نیروگاه های كشور محسوب می شود./ب
برچسب ها: نیروگاه ، پوشش ، مخابراتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.