رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در اراک خبر داد.

 

مظفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: این نمایشگاه از دوم تا پنجم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران برگزار می‌شود.

وی افزود : در این نمایشگاه آخرین تولیدات و دستاوردهای بخش کشاورزی در زیربخش‌های دام و طیور، گل و گیاه، صنایع تبدیلی و کشاورزی، آبیاری و آب‌رسانی، ماشین‌آلات و نهاده‌ها، آبزیان و تجهیزات گلخانه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت : با توجه به استقبال بهره‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان‌های مختلف کشور ثبت‌نام از متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه تا یک هفته قبل از برپایی نمایشگاه ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود : همزمان بر برپایی این نمایشگاه دوره‌های آموزشی ویژه بهره‌برداران و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی با حضور اساتید مجرب بخش کشاورزی و صاحب‌نظران و با عناوین تغذیه نوین گیاهی، کودهای عالی و کمپوست و کشاورزی حفاظتی برگزار خواهد شد.

مظفری گفت: تبادل افکار و تجربیات، ارائه آخرین دستاوردها و تولیدات بخش کشاورزی، تولیدات و نوآوری بخش کشاورزی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است./س

برچسب ها: نمایشگاه ، کشاورزی ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.