مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمرینات تیم ملی برای حضور پرقدرت در مسابقات مهم پیش رو از قبل تدوین شده و طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ، بعد از بازی های المپیک 2012 اولین اردوی تیم  ملی از تاریخ 8 مهر آغاز شد به طوری که کشتی گیران کشورمان در این مرحله عصر روزهای زوج در سالن توفیق جهانبخت  به مدت 10 روز در کلاس آموزشی متنوعی زیر نظر کادر فنی و شخص رسول خادم  پشت سر گذاشتند.

وی بابیان این که اردوی بعدی تیم ملی 4 آبان ماه آغاز خواهد شد ادامه داد: در این مرحله اردو نیز سعی خواهیم داشت بیشتر روی اشکالات آزاد کاران کار کنیم  ونقاط ضعف آنها را به حداقل برسانیم  تا در نهایت یک تیم قدرتمند را مهیا حضور در مسابقات جام جهانی تهران کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص غیبت مهدی تقوی در اردوی اول اظهار داشت: از سوی هیات کشتی مازنداران نامه ای به دست ما رسید مبنی بر این که مهدی تقوی به دلیل بیماری مادرش در شرایط روحی مناسبی قرار ندارد و همین موضوع باعث شد وی در اردوی اول حضور نداشته باشد که امیدواریم با برطرف شدن مشکلاتش در اردوی بعدی کنار سایر ملی پوشان بتواند تمیرنات خود را دنبال کند.

لایق در پاسخ به این سوال که برگزاری رقابتهای لیگ خللی در برنامه های تیم ملی بوجود نخواهد آورد گفت: به هیچ عنوان با برگزاری مسابقات لیگ مشکلی نداریم ، برنامه های تیم ملی طوری تنظیم شده که در صورت انجام این رقابتها  تداخلی در تمرینات تیم ملی بوجود نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: کادر فنی برای کسب نتایج درخشان و موفقیت تیم ملی در میادین بزرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد که امیدوارم دوستداران واقعی کشتی ما را در راه رسیدن به این مهم یاری کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار