با وجود پیگیری فدراسیونی ها همچنان استخر هیئت شنای خرمشهر در اختیار بوکسورها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیش از این تنها استخر 50 متری خرمشهر در اختیار هیئت بوکس خرمشهر قرار گرفت این در حالیست که مسئولان هیئت شنای استان نسبت به این موضوع اعتراض شدیدی داشتند و خواستار در اختیار گرفتن مجدد این محل شدند.

چند سالی بود که این استخر بلا استفاده بود و قرار بود برای اجرای برنامه های هیئت مورد استفاده قرار گیرد اما با تصمیم مسئولان امور ورزش شهرستان خرمشهر این استخر به هیئت بوکس خرمشهر واگذار شد.

طبق شنیده ها در حال حاضر مسئولان هیئت بوکس خرمشهر با استفاده از این استخر بلیط فروشي می کنند و با وجود قول مسئولان مبنی بر برطرف شدن این مشکل اما همچنان هیئت بوکس خرمشهر با استفاده از بلیط فروشی از این محل درآمدزایی می کنند.

پس از اطلاع مسئولان فدراسیون شنای کشورمان از این موضوع نیک بین سرپرست فدراسیون شنا پس از پیگیری موضوع اعلام کرد که پس از صحبت با مسئولان ورزشی خرمشهر این مشکل حل شده است و قرارداد منعقد شده برای استفاده هیئت بوکس فسخ خواهد شد.

با وجود پیگیری و قول های مسئولان فدراسیون کشورمان مبنی بر برطرف شدن این مشکل تا کنون این استخر در اختیار هیئت شنای خرمشهر قرار نگرفته است و آنها همچنان بلاتکلیفند.

گفتنی است، با توجه به اینکه مسئولان هیئت برای اجرای برنامه های خود نیاز به در اختیار داشتن این استخر دارند به همین دلیل امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود./آق

برچسب ها: استخر ، بوکس ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار