مراسم اختتاميه نمايشگاه هشتمين سال تاسيس هنرستان هنرهاي زيبا 29 مهر در خانه هنرمندان ايران برگزار مي شود.

عباس مشهدي زاده مدرس دانشگاه و دبير برگزاري نمايشگاه هشتمين سال تاسيس هنرستان هنرهاي زيبا و گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاه فارغ التحصيلان هنرستان هنرهاي زيبا به مناسبت هشتمين سال تاسيس اين هنرستان در خانه هنرمندان ايران برگزار شده است.

وي گفت: در اين نمايشگاه آثار فارغ التحصيلان هنرستان از گذشته تا امروز در رشته هاي مختلف نقاشي مجسمه سازي طراحي و به نمايش گذاشته شده است.

مشهدي زاده در ادامه گفت: آثاري كه در نمايشگاهي كه به مناسبت شصتمين سال تاسيس اين هنرستان به نمايش گذاشته شده است جز تازه ترين آثار هنرمندان تجسمي و فارغ التحصيلان اين هنرستان است.

وي خاطرنشان كرد: در حقيقت اين آثار از آثار گسيخته هنرستان نيست و فارغ التحصيلان دهه هاي گذشته، تعدادي از جديدترين آثارشان را به نمايش گذاشته اند.

اين مدرس دانشگاه گفت: در آثار به نمايش گذاشته شده در اين نمايشگاه آثار هنرمنداني چون صادق تبريزي، فرامز پيل آرام و بسياري از اساتيد برجسته هنرهاي تجسمي ايران به نمايش گذاشته شده است.

دبير برگزاري اين نمايشگاه گفت: مراسم اختتاميه اين نمايشگاه روز شنبه 29 مهر در خانه هنرمندان ايران برگزار خواهد شد.

وي تصريح كرد: نمايشگاه فارغ التحصيلان هنرستان هنرهاي زيبا تا سي ام سحر در گالري هاي خانه هنرمندان ايران ادامه دارد.

مشهدي زاده درباره محدوديت فضاي نمايش آثار در خانه هنرمندان ايران نيز گفت: تعداد آثاري كه مي بايست در اين نمايشگاه به نمايش مي گذاريم بسيار زياد بود اما متاسفانه فضاي نمايش آثار محدود بود، بنابراين به ناچار بخشي از آثار در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار