علیرضا حبیبی گفت: برای کسب تجربه به دوحه قطر می رویم وهدفمان کسب تجربه در این تورنمنت است.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال ثامن الحج مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تورنمنت 5 جانبه قطر از روز 26آبان ماه آغاز می شود مانیز به این رقابت ها دعوت شده ایم در صورتی که کار های اداری به مشکل بر نخورد 27مهر اعزام هستیم و 28 مهر نیز اولین دیدار ما مقابل الریان قطر برگزار خواهد شد و هدفمان کسب تجربه دراین مسابقات است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی هایی که با فدراسیون کشورمان داشته ایم دیدار هفته سوم تیم مان به تعویق می افتاد واین بازی در زمان معوقه انجام خواهد پذیرفت.

حبیبی در ادامه گفت: با توجه به اینکه ما برای حضور در مسابقات لیگ برتر بازی تدارکاتی نداشتیم این بهترین موقعيت است تا تیم را محک بزنیم

وی اشاره کرد: در مسابقات قطر تیم های ملی این کشور الجیش و الریان و النجمه بحرین و ثامن مشهد حضور دارند.

حبیبی گفت: تیم الریان قهرمان باشگاهها ونماینده قطر در مسابقات جام باشگاه های آسیاست که آبان ماه سال جاری دراین کشور برگزار خواهد شدو مهمتر از همه تیم ملی قطر که از بازیکنان خارجی سود می برد و نايب قهرمان آسیاست و الجیش و النجمه هم از تیم های خوب آسیاهستند.

وی اضافه کرد: دعوت از تیم های ایرانی برای تورنمنت های بین المللی نشان از ظرفیت بالای هندبال کشورمان است و اینکه در آسیا حساب ویژه ای برای ایران باز کرده اند.

حبیبی عنوان کرد: تمامی هزینه های این سفر بر عهده قطر است و حضورمان به پیشرفت و توسعه هندبال کشورمان کمک زیادی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اولین حضور مان را در لیگ برتر تجربه مي کنیم بعد از سالها مشهد نماینده در این رقابت ها دارد و آغاز خوبی داشته ایم .

حبیبی در ادامه گفت: در هفته دوم این مساباقت که روز جمعه 21 مهر برگزار شد مهمان کاسپین قزوین بودیم که با درایت و هوش بالای بازیکنان 30 بر 14این تیم را شکست دادیم.

وی عنوان کرد: در هفته اول نیز مقابل نیروی زمینی تهران قرار گرفتیم که در پایان 38 بر 31 حریف را شکست دادیم.

حبیبی تأکید کرد: با توجه به دو برد مقابل این تیم ها هم اکنون در جدول رقابت های لیگ بعد از سپاهان در رده دوم قرار گرفته ایم و ثامن سبزوار نیز سوم است.

وی گفت: از بازیکنان با قابلیت و با استعداد بهره می بریم که امیدواریم با همین نظمو انسجام در پایان لیگ جزو تیم های برتر این مسابقات باشیم و جایگاه مناسبی را کسب نمائیم.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: هندبال کشورمان روند رو به رشدی را طی می کند برای رسیدن به جایگاه مناسب در آسیا و جهان باید دست همکاری به هم بدهیم و مشکلات و موانع این ورزش را از میان برداریم./آق

برچسب ها: هندبال ، ثامن ، حبیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار