دبير كل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار گفت: سال 88 نيز سال اصلاح الگوي مصرف ناميده شد و سال 90 هم كه مهم‌ترين مسئله يعني جهاد اقتصادي مطرح شد و همانطور كه مي‌دانيم طرح واژه جهاد زماني استفاده مي شود كه دشمن در برابر كشور قد كشيده باشد و لازم است در اين زمينه كه اجماع جهاني در برابر ما شده بود اصلاحاتي انجام مي‌شد كه نشد.

احمد كريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مطلوب نبودن عملكرد دولت در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، گفت: چند سال است كه مقام معظم رهبري كه از هوش بالايي برخوردار هستند، نامگذاري سال‌ها را بر مبناي اقتصاد گذاشته‌اند و همواره آثار تحريم‌ها را پيش‌بيني مي‌كردند.

دبيركل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار در ادامه با بيان اين مطلب كه متاسفانه قوه مجريه دقتي به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري نكرده است، گفت: نه تنها امسال بلكه سال‌هاي قبل هم به همين منوال گذشت و همچنان امروز كسي نيست كه از آنها بازخواست كند.  

وي بر همين اساس تصريح كرد: مقام معظم رهبري از سال 84 اين قضيه را مطرح كردند كه بايد تحولي در زمينه اقتصادي ايجاد شود و بحث ابلاغيه اصل 44 مطرح شد كه دولت خصوصي سازي كند،‌ با اين حال شاهد بوديم كه اتفاق خاصي در اين زمينه رخ نداد.

عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري افزود: سال 88 نيز سال اصلاح الگوي مصرف ناميده شد و سال 90 هم كه مهم‌ترين مسئله يعني جهاد اقتصادي مطرح شد و همانطور كه مي‌دانيم طرح واژه جهاد زماني استفاده مي شود كه دشمن در برابر كشور قد كشيده باشد و لازم است در اين زمينه كه اجماع جهاني در برابر ما شده بود اصلاحاتي انجام مي‌شد كه نشد.

دبيركل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار با اشاره به اينکه مابه التفاوت فروش ارز دولتي درحالي‌ بود كه بودجه طبق نرخ ارز ثابتي بسته شده است،‌ خاطرنشان كرد: دولت فكر مي‌كند مي‌تواند نرخ مازاد حاصل از فروش ارز را به زخم خود بزند براي همين بايد نهادي باشد كه اين مسئله را كنترل و اين رفتار دولت را مهار كند و همچنين بهتر است اين نرخ مازاد وارد صندوقي شود كه توليدكنندگان بتوانند از آن استفاده كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کریمی ، دولت ، تحریم ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار