فيلم سينمايي "استرداد" با پايان يافتن مراحل تدوينش تا آخر اين هفته، براي جشنواره سي و يكم فيلم فجر در حال آماده شدن است.

علي غفاري كارگردان فيلم سينمايي "استرداد" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: تمام تلاش خود را براي رساندن "استرداد" به جشنواره سي و يكم فيلم فجر مي كنيم و هم اكنون نيز اين فيلم با به سر بردن در مراحل پاياني تدوين تا آخر هفته تدوينش كامل مي گردد.

وي افزود: فيلم سينمايي "استرداد" و كل كار براي من رضايت بخش بود و اين فيلم با يك نگاه تازه به تاريخ معاصر از يك سوژه بلكه و خاص بهره مند است كه از لحاظ اجرايي نيز در چند شاخه از جمله فيلم برداري و طراحي صحنه موفق عمل كرده است.

گفتني است، اين فيلم ماجراي پرداخت غرامت به ايران را به تصوير مي كشد و با موضوع جنگ جهاني و حضور متحدين و متفقين در ايران و روسيه جلوي دوربين رفته است.

شايان ذكر است، محسن علي اكبري "تهيه كننده"، محمود كلاري "مدير فيلم برداري"، ايرج رامين فر "طراح صحنه و لباس"، حسن زاهدي "مدير صدابرداري" و حميد فرخ نژاد، فرهاد قائميان، پوريا پور سرخ و اليسا كاچر و... به عنوان بازيگران اين اثر فعاليت دارند./ي2
برچسب ها: غفاری ، تدوین ، استرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار