شهردار منطقه 8 از توزیع 126 هزار فیش عوارض نوسازی و پسماند طی 6 ماه اول سال جاری در این منطقه خبر داد.


شادالوئی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  همکاری و مشارکت شهروندان عزیز در پرداخت به موقع عوارض نوسازی و عمران شهری باعث خواهد شد مدیریت شهری در اجرای برنامه های خود سریعتر پیش گام شود.

وی گفت: در سال جاری برای نخستین بار، بروشورهای اطلاع رسانی به همراه قبوض در پاکتهای مربوطه برای شهروندان ارسال شده است.

شادالوئی با اشاره به امتیاز سه برابری پرداخت کنندگان غیر حضوری در راستای تحقق اهداف شهر الکترونیک گفت: پرداخت غیر حضوری از طریق پرتال شهرداری به آدرس www.tehran.ir اینترنت بانک، تلفنبانک و موبایل بانک امکان پذیر است.

وی با اشاره به پرداخت حضوری عوارض ادامه داد: پرداخت حضوری از طریق تمامی شعب بانکی، دستگاه های خود پرداز، اداره درآمد شهرداری منطقه و دفاتر خدمات الکترونیک میسر است.

وی گفت: باید تبلیغات و اطلاع رسانی به شهروندان در طیف وسیعی صورت گیرد که این سهم همیاری و مشارکت تمامی واحدهای مربوطه را می طلبد.

شادالوئی تحقق درآمدهای پایدار شهرداری را از مهمترین پروژه های قبض اعلام کرد و افزود: مدیریت شهری به دنبال تحقق طرح جامعه است که همانا رسیدن به نتایج مطلوب درآمد پایدار است.

وی با اشاره به سیاست برون سیاری امور در شهرداری اظهار داشت: امسال توزیع قبوض توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و با نظارت اداره کل تشخیص و وصول درآمد انجام می گیرد.

شادالوئی در پایان با اشاره به ستاد اطلاع رسانی و رسیدگی اداره درآمد که نقطه عطف در این طرح است خاطر نشان کرد: عوارض مبلغی است که شهروندان خدمات آن را از قبل دریافت کرده اند بنابراین لازم است بهای آن را بپردازند./ل
برچسب ها: توزیع ، فیش ، عوارض ، نوسازی ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۴:۰۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام ما تا حالا فیش عوارض نوسازی و پسماند دریافت نکردیم و شناسه ملک رو نمیدونم چه شماره ای هست برای دریافت این قبض چکار باید کنم
آخرین اخبار