جامعه پزشكی استان زنجان با تجمع در مقابل سایت اداری دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان مراتب اعتراض و خشم خود به ساخت و انتشار فیلم توهین به پیامبراكرم(ص) را اعلام كردند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان ،كاركنان، پزشكان، متخصصان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان،  در اقدامی خودجوش با تجمع در مقابل این دانشگاه و سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریكا'،'صهیونیست و آمریكا، دشمن دین خدا'،'رسول ما رسول آسمانی است، نهضت ما نهضت جاودانی است' خشم و انزجار خود را نسبت به توهین به پیامبر رحمت و مهربانی نشان دادند.

كاركنان تعزیرات حكومتی استان زنجان نیز با حضور در جمع جامعه پزشكی این استان، همنوا با آنان، توهین به ساحت نبی مكرم اسلام(ص) را محكوم كردند.

رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشكی زنجان نیز در این مراسم، گفت: هدف دشمنان از اجرای این برنامه ها مقابله با خیل روز افزون گرایش به دین مبین اسلام است.

چهری افزود: غرب و صهیونیسم به خوبی متوجه هستند كه اسلام در جهان امروز در حال گسترش است و مردم مشتاقانه و به صورت روز افزون به این دین آسمانی گرایش پیدا كرده اند.

وی خاطر نشان کرد: استكبار و صهیونیسم جهانی قصد مقابله با گسترش اسلام را دارند و هر روز به بهانه ای جدید، دست به توهین به مقدسات این دین الهی می زنند./س  

برچسب ها: محکومیت ، توهین ، جامعه ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.