معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: یکی از مطالبات مردم اجرایی شدن عملیات احداث بیمارستان 320 تخت‌خوابی نیشابور است که در سفر اخیر رئیس جمهوری به نیشابور مصوب شده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور ابراهیم جدکاره در مراسم افتتاح پنج طرح پزشکی نیشابور افزود: بنده تا‌کنون در 25 جلسه تشکیل طرح پزشک خانواده حضور داشته و از نزدیک شاهد تلاش‌های مدیران و کارکنان دانشکده علوم پزشکی نیشابور بوده‌ام.

وی در خصوص بیمارستان خیریه قمر بنی هاشم بیان داشت: این بیمارستان باید همچنان به عنوان زیر مجموعه تکیه ابوالفضلی نیشابور باقی بماند، چرا که به شدت از لحاظ اعتقادی مورد توجه مردم است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عنوان کرد: عملیات احداث سایت پردیس دانشگاه نیشابور با اختصاص زمینی به وسعت 30 هکتار شروع شده و امیدواریم با ارتقای دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه خرسندی مردم نیشابور را شاهد باشیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم تصریح کرد: تقویت بخش اورژانس، بخش قلب و توجه به موضوع استخدام نیروهای شرکتی از دیگر خواسته‌های مردم است.

دکتر علی مروی بیان داشت: لازم است از زحمات ریاست دانشکده علوم پزشکی نیشابور و از مساعدت‌های وزیر بهداشت و در مان به‌خاطر توجه خاص به نیشابور تقدیر شود.

وی با پاس‌داشت شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی عنوان کرد: تقارن افتتاح این طرح‌ها در حوزه سلامت، با تشییع جنازه دو شهید نیشابور، بیانگر رشد و تعالی معنوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.