کارشناس فوتبال در خصوص بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: این بازی سکوی پرتاب تیم ملی به جام جهانی است تیم ملی کشورمان برای خروج از بحران باید کره جنوبی را ببرد.

کلهر  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی پوشان با حفظ آرامش و انسجام تیمی و یک دلی و اجرا کردن دستورات کی روش می توانند کره را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

وی اظهار داشت: کره ای ها جمع بازی می کند آنها با سرعت بالا و با 5 و 6 نفر وارد زمین حریف می شوند به خاطر همین ملی پوشان باید زمان و فضا را از کره ای ها گرفته و در اکثر اوقات بازی مالکیت توپ را در اختیار بگیرند تا بتوانند جلوی حملات سریع حریف مقاومت کنند.

وی در ادامه گفت: اشکان دژاگه کارنامه خوبی در تیم ملی داشته است وی از آمادگی جسمانی مناسب و مهارت شوت زنی خوبی برخوردار است این بازیکن مقابل کره جنوبی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وی در ادامه بیان کرد: بازی های رضا قوچان نژاد را هم دیده ام به نظرم وی هم می تواند به تیم ملی کمک کند امید نظری هم در یک ربع آخر بازی می تواند کارایی لازم برای تیم ملی داشته باشد.

وی تصریح کرد: کی روش باید از تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در ترکیب تیم ملی استفاده کند بازی با کره حساس و حکم رفتن تیم ملی به جام جهانی را دارد به خاطر همین در این بازی نفراتی همچون علی کریمی، جواد نکونام، مسعود شجاعی که بازیکنان تأثیر گذار و با تجربه هستند باید حضور داشته باشند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.