رئیس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از تولید بیش از شش میلیارد مترمکعب گاز در شش ماهه نخست سال جاری در این شرکت خبر داد.

یحیی فیضی در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه سال 90 میزان پنج میلیارد و 974 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تولید شد که این میزان در سال جاری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: میزان تولید گاز در شش ماهه نخست امسال شش میلیارد و 570 میلیون متر مکعب بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما با برنامه ریزی، کار تیمی، و تلاش یکایک همکارانمان توانستیم نسبت به مدت مشابه سال قبل 596 میلیون متر مکعب گاز بیشتر تولید کنیم.

فیضی اضافه کرد: این میزان تولید گاز در شش ماهه نخست 91 نسبت به مدت مشابه سال90 نشان از رشد 10 درصدی تولید گاز را دارد.

وی ادامه داد: ما در سال گذشته 2/16میلیارد گاز را تصفیه و به خط انتقال گاز تزریق کرده ایم.

رئیس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان این که ما از یک سال قبل برای پایداری تولید گاز اقداماتی را در دستور کار قرار می دهیم بیان داشت: برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی و پیش بینی مواد شیمیایی، اقلام یدکی، شستشوی واحدها و تعمیرات کلی تاسیسات بالادست و یوتیلیتی در اوایل مهرماه از مهمترین اقدامات برای پایداری تولید گاز در زمستان امسال است.

فیضی با اشاره به کاهش زمان تعمیرات اساسی در شش ماهه نخست سال جاری یادآور شد: در زمینه تولید پایدار گاز و تامین گاز در زمستان، با اقدامات انجام شده جای هیچ گونه نگرانی برای تولید گاز در زمستان وجود ندارد./س

برچسب ها: گاز ، پالایشگاه ، خانگیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.