سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران از ارسال مایحتاج اولیه برای آسیب دیدگان سیلاب شهرستان بهشهر خبر داد.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حیدری گفت: در پی بارندگیهای شدید شب گذشته و امروز و جاری شدن سیلاب در شهرهای ساری، قائم شهر، بابل، بهشهر و گلوگاه امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران بلافاصله پس از دریافت گزارشهای اولیه به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به آسیب پذیری گسترده در بهشهر، مرکز ثقل عملیات امداد و نجات بر این شهر متمرکز شد و بیش از 150 اعم از امدادگر و پرسنل جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری بیش از 10دستگاه آمبولانس، 30 دستگاه خودروی امدادی و 65 دستگاه موتور پمپ های لجن کش و تخلیه آب در مناطق مختلف بهشهر مستقر شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران در خصوص خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر گفت: تخلیه آب از 200 واحد مسکونی و تجاری، مشارکت در بازگشایی معابر و ارائه کمکهای امدادی اولیه به بیش از دوهزار نفر و انتقال مصدومان به مراکز درمانی از جمله اقدامات تیمهای امدادی در ساعات اولیه بروز حادثه بوده است.

حیدری با اشاره به خسارات ناشی از سیلاب به 389 خانوار در شهرستان بهشهر افزود: توزیع 350 کیلو نایلون، دوهزار قوطی انواع کنسرو،680 کیلو قند و شکر، 240 قوطی روغن نباتی، 500 بسته چای و هزار کیلو برنج از دیگر خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان به آسیب دیدگان سیلاب در شهرستان بهشهر بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:با توجه به مفقود شدن تعدادی از شهروندان، تیم آنست (سگهای تجسس) هلال احمر استان در منطقه حضور فعال دارد./س

برچسب ها: ارسال ، مایحتاج ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.