کارشناس فوتبال دیدار تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی را حساس ارزیابی کرد و اظهار داشت،کره جنوبی در برنامه ریزی و مدیریت از ما برتر می باشند البته همیشه در مقابل خلاقیت بازیکنان ایران ناکام بودند.

پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کره جنوبی در سال های گذشته پیشرفت محسوس و قابل توجهی داشته و در برنامه ریزی و مدیریت به مراتب از تیم ملی کشورمان برتر هستند اما این مسئله فاکتور اصلی برای برتری بر حریفان محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: علیرغم برتری تیم ملی کره جنوبی در برنامه ریزی و مدیریت اما ملی پوشان کره جنوبی در استعداد و خلاقیت ذاتی از بازیکنان ایرانی عقب ترند و همیشه از این نقطه در مقابل تیم ملی ایران متضرر شده اند لذا اگرچه بازی سختی در پیش داریم اما اگر ملی پوشان ایرانی هوشمندانه عمل کنند به طور حتم تیم کره جنوبی را در آزادی مغلوب می کنیم.

پنجعلی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی کشورمان باید در این دیدار با حوصله و صبور باشند و اجازه ندهند تا حساسیت بازی برعملکرد آنها تأثیر منفی بگذارد و فارغ از استرس با تیم ملی کره جنوبی مصاف کنند.

وی تصریح کرد: به طور دقیق از تعداد بازی هایی که در مقابل تیم ملی کره حضور داشتم مطلع نیستم اما در هر دیداری که به عنوان بازیکن در خط دفاع تیم ملی حضور داشتم همیشه این تیم را مغلوب کرده ایم البته گلی به ثمر نرساندم اما همیشه پیروز بودیم.
پنجعلی خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران در دیدار روز سه شنبه 25 مهر تیم ملی کشورمان را با تشویق های بی دریغشان حمایت کنند البته همیشه هواداران و فوتبالیست های کشورمان غیر قابل پیش بینی هستند و به هیچ عنوان نمی توان تعداد هواداران و نحوه عملکرد فوتبالیست های ایرانی را پیش از بازی حدس زد اما امیدوارم سه شنبه شاهد حضور یک صدهزار هوادار در آزادی باشیم و از طرفی ملی پوشان عملکردی شایسته و با کیفیتی را ارائه دهند تا جشن پیروزی را در تهران به پا کنیم./ق
برچسب ها: پنجعلی ، کره ، تیم ملی ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار