ترجمه 5 کتاب با موضوع پیامبر اعظم(ص)در اولویت کاری انتشارات علمی و فرهنگی قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر علی زارعی نجفدری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی در همین زمینه اعلام کرد: ترجمه 5 کتاب خلاصه سیرت رسول الله(ص)، محمد رسول خدا، معراج نگاری نسخه‌های خطی تا نقاشی‌های مردمی با نگاهی به پیکرنگاری حضرت محمد(ص)، پیام پیامبر و معراج پیامبر اکرم(ص) به زبان‌های انگلیسی در اولویت کاری انتشارات علمی و فرهنگی قرار گرفته است.
وی گفت: در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، کتب یادشده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
دکتر زارعی نجفدری با اعلام اینکه پس از اعلام انزجاز مسلمانان جهان به توهین‌هایی که اخیراً به پیامبر گرامی اسلام(ص) صورت گرفته، زمان اقدام عملی ناشران مسلمان برای مقابله با این گستاخی‌ها فرا رسیده افزود: ناشران مسلمان وظیفه دارند شخصیت و پیام‌‌های پیامبر اکرم (ص)را در قالب کتاب و به زبان‌های مختلف منتشر کنند.
 مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی با تاکید بر اینکه حركت نفرت انگيز و هتك حرمت به ساحت مقدس رحمة للعالمين، پيامبر عظيم الشأن اسلام را محكوم مي­كنيم ادامه داد: ما مسلمانان مصمم هستيم تا در پرتو اتحاد و همبستگي نسبت به گسترش مكتب نوراني اسلام در سراسر دنيا، رسالت تاريخي خويش را انجام دهيم.
اضافه می‌نماید ناشران ایرانی شرکت کننده در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت، علاوه بر عرضه کتاب‌های خود در معرفی شخصیت گرانقدر پیامبر اعظم(ص) با نصب پوستر و توزیع بروشور، انزجار خود را از توهین به ایشان نشان دادند.
گفتنی است بر یکی از دیوارهای غرفه انتشارات علمی و فرهنگی در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت این پیام در قالب پوستر نقش بسته است:
 شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت امروز به کار خود پایان می‌دهد./ي2
برچسب ها: محکوم ، توهین ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.