عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نیازی نیست که مسئولان اجرایی کشور برای اثبات و تائید عملکرد خودشان اینقدر تقلا کنند و مدام برای نفی یکدیگر پشت تریبون بروند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، امیر فارسی نژاد اظهار داشت: مقام معظم رهبری و مردم هوشمند ایران، بسیار آگاهند و به عملکرد خوب و بد مسئولین اشراف دارند.

فارسی نژاد در ادامه اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ و ادبیات بدی بین برخی مسئولین کشور رایج شده است که خود را تائید و دیگران را طرد و یا تخریب می کنند، این نوع اقدامات نشانه محدود نگری و عدم هوشمندی سیاسی آنهاست و شان و شخصیت خود را در بین مردم کوچک می کنند.

وی افزود: بحمدالله ارشادات مقام معظم رهبری را همه خوب دریافت می کنند که چه کسی کار می کند چه کسی کار نمی کند، چه کسی خدمت کرده و چه کسی خودش را مطرح می کند، چه کسی به نام خدمت برای تمامیت خواهی در قدرت کار می کند و چه کسی به نام خدمت به ملت کار خودش را می کند اینها همه معلوم است و نیازی به تبلیغ ندارد. بهتر است به جای اسراف وقت در این امور  به دنبال حل مشکلات برویم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به داد و ستدهای کلامی اخیر برخی مسئولین تصریح کرد: اگر مردم با رای خود فردی را انتخاب کرده‌اند برای کسب آرامش و آسایش بیشتر و رفع مشکلات قبل بوده است، نه اینکه مسئولین اجرایی کشور مدام بیایند و صورت مسائل و مشکلات را برای مردم بازگو کنند، مردم حل مشکلات را می‌خواهند، نه فلسفه چینی برای وجود مشکلات را.

فارسی نژاد در ادامه افزود: گرانی و وضعیت بد اقتصادی به مردم فشار می آورد و مردم با نجابت و اعتقادشان تحمل می کنند. نباید آرامش روانی جامعه را به هم زد. مسئولین باید شور و امید و موفقیت را به جامعه نوید دهند نه اینکه از اثر گذاری  تحریم ها سخن بگویند، مگر وضع کنونی ما از زمان جنگ بدتر است؟

وی بیان کرد: برخی گمان نکنند که ملت تبلیغات سیاسی را نمی فهمند، اتفاقا خیلی هم خوب در ک می کنند و به موقع و با اذن مقام معظم رهبری این کوته انگاریها را پاسخ خواهند داد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اینکه آقایان از تریبونی که برای خدمت به ملت در اختیارشان گذاشته شده است برای تائید خود و نفی دیگران استفاده کنند، بسیار نا به جا و نکوهیده است.

فارسی نژاد اظهار داشت: ناتوانی برای حل مشکلات نباید به صورت ایراد دیگران مطرح شود، شایسته است در هر کاری که ناتوانیم از مردم عذر خواهی کنیم و از کارشناسان خبره و تجربه دار مدد بگیریم. تیم اقتصادی دولت در مدیریت امور ضعیف عمل کرده است و این مشهود است.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است از خبرگان حوزه اقتصاد با هر طیف و سلیقه ای کمک خواسته شود تا مشکلات مردم حل شود چرا که یک نفر، یک گروه و یک سلیقه نمی تواند جامعه را اداره کند و روش عاقلانه آن است که از جمیع تجربیات و توانایی افراد استفاده کرد. این هم مرضی رضای خداوند است و هم موجب رضایت خاطر مردم خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار