مدير سازمان رفاه و خدمات اجتماعي شهرداري تهران گفت: مديريت شهري با هدف تسهيل گري تشكيلات و هم افزايي ظرفيت ها در بين تشكيلات و انجمن هاي نابينايان اقدام به برگزاري همايشي براي اين قشر كرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در مراسم جشن روز عصاي سفيد افزود: 24 مهر روز جهاني عصاي سفيد است نابينايان به عنوان بخشي از اقشار جامعه مورد توجه مديريت شهري هستند.
وي تصريح كرد: مديريت شهري نسبت به همه اقشار جامعه احساس مسئوليت مي كند و در همين راستا توجه به نابينايان را بخصوص در روز جهاني عصاي سفيد در برنامه هاي خود گنجانده است.
زارع صفت با اشاره به اينكه سازمان رفاه و خدمات اجتماعي به عنوان متولي مسائل اجتماعي در شهرداري تهران است، گفت: امروز اين جشن براي روشندلان كم بينا و نابينا در تالار ايران شمس با هدف تجمع اين افراد براي گفتگو و ايجاد تشكيلات و انجمن هاي مختلف برگزار شده است.
وي گفت: سازمان رفاه و خدمات اجتماعي به عنوان پل ارتباطي بين نابينايان و مديريت شهري عمل ميكند و انتظاراتي را كه اين قشر از جامعه از شهرداري دارند را مديريت شهري انعكاس مي‌دهند.
وي همچنين در خصوص گستردگي آسيب هاي اجتماعي در بين نابينايان افزود: معضلات اجتماعي در ميان نابينايان بسيار كم است و اين قشر از سلامت رفتاري بالاتري برخوردار هستند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار