مدیر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم از اجرای طرح سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری ویژه طلاب مدارس سطح عالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام کارگر هدف از برگزاری این دوره ها را گسترش فرهنگ مطالعه در بین طلاب و تربیت نیروی فکری در راستای نیازهای جامعه بر شمرد وافزود: نحوه مطالعه آثار شهید مطهری، از آسان به مشکل است؛ به طوری که طلاب در هرماه یک کتاب را مطالعه و در پایان هر ماه با حضور اساتید یک جلسه بررسی صورت می گیرد و سپس پنجشنبه آخر ماه آزمون آن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که از کتاب های مطالعه شده خلاصه نویسی صورت می‌گیرد، بیان داشت: این طرح با استقبال خوب طلاب روبرو شده است؛ به گونه‌ای که تاکنون 1200نفر در این طرح شرکت کرده‌اند، همچنین که طلاب سطح عالی این دوره را در مدت 4سال وطلاب مدارس در 6سال می‌گذرانند.

حجت‌الاسلام کارگر با بیان اینکه طلاب علاقه مند برای شرکت در این دوره تا 4آبان فرصت دارند، اظهار داشت: این دوره در 20مدرسه علمیه استان قم برگزار می‌شود که طلاب می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر طرح مطالعاتی شهید مطهری در مدارس خود وطلاب سطح عالی به مدرسه دارالشفاء طبقه سوم، اتاق 310مراجعه کنند ./س

برچسب ها: قم ، طرح ، مطالعاتی ، شهید ، مطهری ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.